۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲

معاون سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد:

جذب و تامین ۱۲۵۰ تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر در خراسان جنوبی

جذب و تامین ۱۲۵۰ تن کالای اساسی  ویژه محرم و صفر در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از جذب و تامین هزار و ۲۵۴ تن کالای اساسی تنظیم بازار ویژه محرم و صفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس جوییان صبح پنج شنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان اظهارکرد: ۵۰۰ تن برنج هندی، ۲۹۳ تن شکر، ۱۵۰ تن مرغ منجمد و ۴۰ تن گوشت گوساله منجمد از امروز ویژه هیئت های مذهبی با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله در دستور کار توزیع قرار گرفت.

جویبان قیمت هر کیلو برنج هندی را ۱۴ هزار و۵۰۰ تومان، شکر فله را ۶ هزار و ۷۰۰ تومان درب انبار شرکت غله اعلام کرد.

وی بیان داشت: مرغ منجمد ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، گوشت قرمز ۵۵ هزار تومان درب انبار شرکت پشتیبانی امور دام خواهد بود.

وی قیمت روغن را بر اساس قیمت مصوب درج شده بر روی احجام مختلف روی کالا برای مصرف کننده اعلام کرد و افزود: هزینه حمل به شهرستانها و بسته بندی به برخی از این کالاها اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی از کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم از قبل صورت گرفته و اقلام مذکور به اندازه کافی در استان ذخیره شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به روند توزیع این اقلام گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی سازمان صمت و سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به تحویل به مباشرین اقدام می کنند.

جویبان تصریح کرد: مسئولین هیات مذهبی و بانیان جلسات مذهبی می توانند تا پایان ماه صفر برای در یافت سهمیه اقلام مورد نیاز به ادارات تبلیغات اسلامی استان مراجعه داشته باشند.

کد خبر 5010000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha