۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵

از سوی سرپرست حوزه هنری خوزستان؛

برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس اعلام شد

برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس اعلام شد

اهواز- سرپرست حوزه هنری خوزستان، برنامه‌های این حوزه هنری را به مناسبت هفته گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا دلشادی پیش از ظهر امروز در خصوص برنامه‌های حوزه هنری خوزستان به مناسبت «هفته دفاع مقدس» اظهار کرد: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس و همچنین شکست حصر آبادان برنامه‌هایی متناسب با این ایام تدارک دیده شده است، افزود: نمایش تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با موضوع دفاع مقدس به صورت مجازی از جمله این برنامه‌هاست.

سرپرست حوزه هنری خوزستان در ادامه بیان کرد: تولید کلیپ از نقش ایثارگری بانوان در هشت سال دفاع مقدس، هفت اثر هفت دقیقه‌ای نمایشی از هفت کارگردان به نام استان جهت فضای صوتی و رادیویی (پادکست)، شب شعر مجازی با موضوع دفاع مقدس، تولید کلیپ نقاشی دفاع مقدس توسط هنرمند امید فاضلی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

دلشادی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی آثار استاد امید فاضلی با عنوان «اهواز سرافراز» در خصوص واقعه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، طراحی خاطرات وصایای ۶ شهید سرلشکر خوزستان در قالب استوری موشن، مجموعه نقاشی آثار دفاع مقدس در طول ۴۰ سال با عنوان (نقش حماسه)، اجرای کلیپ نقاشی با تکنیک شن توسط خانم فاطمه عبادی با موضوع شکست حصر آبادان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه است.

وی تصریح کرد: رونمایی از شاسی ۴۰ وقایع مهم دفاع مقدس در استان خوزستان نیز برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری خوزستان به برنامه‌های تدارک دیده شده در شهرستان آبادان اشاره کرد گفت: رونمایی از سومین پوستر قهرمان شهر ما (شهدای محوری) و رونمایی از پوستر دفاع مقدس، ویدئو تئاتر سنگ و شیطان با موضوع شهدا منا به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی، معرفی کتاب «زیباترین روزهای زنگی» با موضوع دفاع مقدس به نویسندگی سمیه شریفلو، خاطرات سیده فوزیه مدیح، کلیپ خوشنویسی نون و القلم اثر سعید رنجبر، کلیپ عکس و خاطره شرح و شاهد با موضوع شکست حصر آبادان نیز توسط حوزه هنری این شهرستان اجرا می‌شود.

دلشادی در پایان گفت: همچنین تولید دو نمایش صوتی با موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی و تولید و انتشار هشت پوستر با موضوع دفاع مقدس و مدافعان سلامت از برنامه‌های در نظر گرفته شده در حوزه هنری شهرستان دزفول است.

کد خبر 5027174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha