۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹

استاندار قزوین تأکید کرد:

فضای مجازی بستر مناسبی برای تولید و توسعه قدرت و ارزش‌ها است

فضای مجازی بستر مناسبی برای تولید و توسعه قدرت و ارزش‌ها است

قزوین – استاندار قزوین گفت: فضای مجازی بستر مناسبی برای تولید و صادرات ثروت، قدرت و ارزش است و همه می‌توانند از آن به بهترین شکل بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت‌الله جمالی پور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که ظهر یکشنبه در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رویدادها و مسائل اجتماعی و فرهنگی همواره با تهدیدها و فرصت‌های فراوانی همراه هستند و باید بتوانیم همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: نگاه حذفی صرف، عالمانه و دقیق نیست بلکه باید بتوانیم در مسائل اجتماعی با نگاهی باز و همه جانبه مسائل را تحلیل و تصمیم درست بگیریم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در عصر دیجیتال قرار داریم و دیجیتال امروز بر تمام صحنه‌ها و ابعاد زندگی ما سایه انداخته است و نمی‌توان از آن دوری کرد.

وی عنوان کرد: اگر به فرمایشان مقام معظم رهبری نیز نگاه کنیم هرگز بر کنارگذاشتن ابزارهای روز تاکید ندارند بلکه آنچه مورد تأکید این بزرگواران است استفاده صحیح از ابزارها و امکانات است.

مقام عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: فضای مجازی بستر مناسبی برای تولید ثروت و قدرت و ارزش است و همه می‌توانند از آن به بهترین شکل بهره ببرند.

وی عنوان کرد: امروز همین فضای مجازی به بستر مناسبی برای آموزش تبدیل شده و آنچه در شاد می‌بینیم اتفاق بی نظیری است که نشان داد می‌توان از قابلیت‌های این فضا استفاده بهتری برد.

جمالی‌پور اضافه کرد: باید بتوان با استفاده از پژوهش و مطالعه بسترهای لازم استفاده صحیح از این فضا را تهیه و تبیین کرد.

وی یادآور شد: برای تأثیرگذاری بهتر، شورای فرهنگ عمومی باید برنامه محور حرکت کند تا بتواند تأثیرگذاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 5028501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha