۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

ثبت نام اینترنتی است؛

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی مشهد می توانند از امروز ۱۰ آبان با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی پذیرش آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز پنجم آبان اعلام شد و بنابر اعلام وزارت بهداشت و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ثبت نام در دانشگاه ها به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این دانشگاه نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری مقرر کرده است ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری و از طریق ثبت نام اینترنتی انجام شود.

در مرحله اول تمامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد موظف هستند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی طبق راهنمای ثبت نام از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ آبان ماه با مراجعه به سایت آموزش دانشگاه و تکمیل دقیق فرم های ثبت نامی و فرم گزینش انجام دهند.

تمامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش کارشناسی ارشد به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان و پذیرفته شدگان شهریه پرداز ملزم به تکمیل کردن فرم های تعهد اعلام شدههستند.

کارکنان رسمی سایر وزارتخانه ها، سازمانها و یا نهادها در صورت پذیرش ملزم به ارائه موافقت نامه از بالاترین مقام مسئول مبنی بر ادامه تحصیل از سازمان مربوط، در موقع ثبت نام هستند.

عدم مراجعه و ثبت­ نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخ­ های مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته­ شدگانی که پس از ثبت­ نام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند. پذیرفته شدگان دانشگاه­ هایی که بصورت شهریه ای پذیرفته شده­ اند مشمول این بند نمی­ شوند.

داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم و یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده­ اند ملزم به ثبت­ نام در یکی از دو محل هستند و در صورت محرز شدن ثبت­ نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته­ های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان ­لم­ یکن تلقی می­ شود.

کد خبر 5060243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha