۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷

مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان:

شاخص کیفی هوای اصفهان به ۱۷۵ رسید/احمدآباد بنفش شد

شاخص کیفی هوای اصفهان به ۱۷۵ رسید/احمدآباد بنفش شد

اصفهان - مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۶ آبان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۷۵ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفت.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه ۱۶ آبان ماه اظهار داشت: در حال حاضر شاخص کیفی هوا در اصفهان بر روی عدد ۱۷۵ و ناسالم برای عموم قرار گرفته است.

وی افزود: شاخص کیفی هوای اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز به ترتیب بر روی اعداد ۱۴۹ و ۱۵۰ قرار داشته است.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه شاخص کیفی هوا در ایستگاه احمد آباد با قرار گرفتن بر روی عدد ۲۰۷ در وضعیت بنفش و شرایط هشدار قرارگرفته است، ابراز داشت: این در حال است که شاخص کیفی هوا در خیابان پروین با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۵ در وضعیت پاک قرار گرفته است.

وی شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های خرازی، دانشگاه و رودکی را به ترتیب بر روی اعداد ۱۶۹، ۱۷۰ و ۱۵۲ و در شرایط ناسالم برای عموم اعلام کرد و افزود: شاخص کیفی هوا در خمینی شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

صادقیان وضعیت کیفی هوا در سگزی، شاهین شهر و مبارکه را به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۸۹، ۸۵ و ۷۷ را در شرایط سالم اعلام کرد و گفت: کیفیت هوا در نجف آباد نیز با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۳۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

کد خبر 5064705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha