۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶

امیرعبداللهیان:

اطلاع‌رسانی پیش از انتقام موشکی از آمریکا، دروغ‌ صهیونیست‌ها است

اطلاع‌رسانی پیش از انتقام موشکی از آمریکا، دروغ‌ صهیونیست‌ها است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل، انتشار خبری به نقل از وی در رسانه‌های صهیونیستی درباره اطلاع‌رسانی ایران به آمریکا پیش از حمله به عین‌الاسد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل نحوه انتشار خبری به نقل از وی در رسانه‌های صهیونیستی را تکذیب کرد.

وی در این باره توضیح داد: اخبار منعکس شده به نقل از اینجانب که به ویژه در رسانه‌های صهیونیستی بازتاب داده شده، مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قبل از حمله به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق به آمریکا اطلاع داده است صحت ندارد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: در آنجا گفتم فعلاً فقط انتقام خودروی سردار سلیمانی و همراهانش را با پرتاب ۱۳ موشک بالستیک نقطه زن به پایگاه استراتژیک «عین الاسد» آمریکا گرفتیم و انتقام بزرگ در راه است.

کد خبر 5066442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 0
      انتقام خون سردار سلمياني هلاكت ترامپ ، انشاالله فروپاشي آمريكا است باخت كه هيچي نيست. تازه بايدن هم دوسال ديگه ميميره كاش روزنامه نگار بودم تا اين راتيتر كنم خون شهيد سليماني روزگار ترامپ راسياه كرد.وباعث فروپاشي آمريكا خواهد شد.
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 0
      انتقام خون سردار سلمياني هلاكت ترامپ ، انشاالله فروپاشي آمريكا است باخت كه هيچي نيست. تازه بايدن هم دوسال ديگه ميميره كاش روزنامه نگار بودم تا اين راتيتر كنم خون شهيد سليماني روزگار ترامپ راسياه كرد.وباعث فروپاشي آمريكا خواهد شد. ترامپ از سالگرد شهید سلیمانی به هلاکت رسید.الله اکبر
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 0
      ترامپ قبل از سالگرد شهید سلیمانی به هلاکت رسید.الله اکبر