۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹

به دلیل بارش شدید برف؛

محور مواصلاتی سقز - دیواندره مسدود شد

محور مواصلاتی سقز - دیواندره مسدود شد

سنندج- مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با وجود تلاش چندین ساعته گروه های امدادی مسیر سقز - دیواندره در حد فاصل صاحب و ایرانخواه همچنان مسدود می‌باشد.

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانە بارشی از روز پنجشنبه در استان فعالیت خود را آغاز کرده است و شاهد بارش شدید برف و کولاک در شهرستان‌های سقز، بانە و دیواندرە بودیم.

وی افزود: علاوه بر مسدود شدن بسیاری از معابر درون شهری در این سه شهرستان شاهد بارش شدید برف و کولاک در هر چهار مسیر ارتباطی شهرستان سقز هستیم که تمامی این محورها مسدود و تعداد زیادی از مسافرین و خودروها در برف و کولاک شدید گرفتار شدند.

وی اعلام کرد: از ساعات اولیە دیشب بە همراە تیم عملیاتی استان در محورها مستقر شدە و با هماهنگی‌هایی که با تیم‌های عملیاتی ۳ شهرستان دیواندرە، سقز و بانە داشتیم موفق به ساماندهی هفت تیم متشکل از ۳٥ نیروی تخصصی و آموزش دیده بە همراە هفت دستگاە خودروی آمبولانس و خودروهای امدادی شدیم.

جلالی خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی از دیشب به این مسیرها اعزام شدند و هم اکنون نیز همراه عوامل راهداری مشغول بە امدادرسانی بە افراد گرفتار در برف و کولاک هستند.

وی اعلام کرد: ساعت ۲۲ شب گذشته مسیرهای مسدود شدە سقز-بانە و سقز- بوکان بازگشایی شدند و تمامی خودروهای گرفتار در برف رهاسازی شدند اما همچنان شاهد بارش‌های گسترده در این مسیر هستیم.

جلالی افزود: علیرغم تلاش امدادرسان و اکیپ‌های راهداری جمعیت متأسفانه مسیر سقز به دیواندره در حد فاصل صاحب و ایرانخواه به دلیل متوقف شدن دو خودروی سنگین در مسیر همچنان مسدود است و تیم‌های عملیاتی این جمعیت در حال امدادرسانی و اقدامات حمایتی از در راه ماندگان و افراد گرفتار در برف و کولاک در این مسیر هستند.

کد خبر 5081624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha