۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸

از فردا؛

سامانه بارشی جدیدی وارد آذربایجان غربی می شود

سامانه بارشی جدیدی وارد آذربایجان غربی می شود

ارومیه- رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: براساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی موج جدید بارشی از روز یکشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بر این اساس هوای استان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و از اواخر وقت با افزایش ابر در جنوب و مرکز استان و بارش برف و باران همراه خواهد بود.

صابری با اشاره به کاهش ۶ درجه‌ای دما طی ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: در این مدت، چالدران با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین شهر استان بود.

وی گفت: در این مدت، پلدشت با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بود و دمای ارومیه هم بین ۶ درجه بالای صفر و یک درجه زیر صفر در نوسان بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد: بارش‌هایی در برخی نقاط جنوبی در استان ثبت و گزارش شد که بیشترین میزان در پیرانشهر با سه میلیمتر بود.

صابری یادآور شد: موج بارشی از فردا دوباره استان را فرامی‌گیرد و برف و باران در نقاط جنوبی چشمگیرتر خواهد بود؛ این موج بارشی دوشنبه از استان خارج می‌شود و به غیر از این پدیده خاصی برای استان تا پایان هفته پیش بینی نمی‌شود.

اداره کل هواشناسی استان طی هفته گذشته نسبت به بارش برف زودهنگام پاییزی و لغزندگی جاده‌ها در کنار احتمال سیل و آب گرفتگی معابر هشدار داده بود.

کد خبر 5082408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha