۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۰

از امروز؛

مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در گیلان برگزار می شود

مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در گیلان برگزار می شود

رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با محوریت قصه ها، مثل ها و داستان های کهن از امروز در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پریسا کرمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مسابقه قصه گویی آزاد مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با محوریت قصه‌ها و مثل‌ها، نقل‌ها، داستان‌های کهن و بومی به صورت فارسی و محلی از امروز ۱۲ آذر ماه به مدت دو هفته در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه فرهنگی که به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال و نیز اهمیت آن روز در فرهنگ ایران در دو بخش قصه گویی فارسی و محلی برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان خود به صورت فایل ویدئویی به مدت حداکثر ۱۵ دقیقه به صورت افقی و با کیفیت مطلوب به صفحه اینستاگرام مثبت ۶۰ ساله‌ها به نشانی mosbate۶۰sal و پست الکترونیک اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی p.r@gilanpl.ir ارسال می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۷ آذر ماه است، گفت: چهار اثر برگزیده پس از داوری نهایی در روز ۳۰ آذر و همزمان با شب چله معرفی خواهند شد.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۶۹۲۸۹۳۲ تماس حاصل گرفته و از جزئیات و نحوه شرکت در این رویداد فرهنگی باخبر شوند.

کد خبر 5086413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha