۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

فعالیت زیر پوستی جریان فحشا و اباهه‌گری در کرمانشاه

فعالیت زیر پوستی جریان فحشا و اباهه‌گری در کرمانشاه

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اباهه گری، فحشاء و ولنگاری به صورت زیر پوستی در کرمانشاه در حال فعالیت است.

محمد رشیدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جریان اباهه گری، فحشاء و ولنگاری به صورت زیر پوستی در کرمانشاه در حال فعالیت است که بروز و نمود آن مانکن زنده در یکی از پاساژهای شهر و ساخت کلیپ سخیف و مستهجن در تکیه معاون الملک است.

وی افزود: برای اولین بار در کشور است که چنین موردی مشاهده می‌شود و کلیپی با حضور یک زن و به صورت نیمه برهنه در اینچنین مکانی انتشار پیدا می‌کند و مسئولان امنیتی و انتظامی کرمانشاه باید به جد پیگیر ماجرا باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه در سال‌های اخیر، تصریح کرد: عملکرد مدیرکل میراث فرهنگی در این سال‌ها بسیار ضعیف و نشان دهنده عدم تخصص است.

وی با اشاره به شائبه مونتاژی بودن فیلم منتشر شده، بیان کرد: این کلیپ را به پنج کارشناس متخصص برای بررسی دقیق سپردیم که همگی تأیید کرده‌اند کلیپ مذکور در لوکیشن واقعی که مکانی مذهبی و زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری است فیلمبرداری و ساخته شده است.

رشیدی با بیان اینکه تکیه‌های زیادی در کرمانشاه از قالب اصلی فعالیت خود خارج شده‌اند، خاطر نشان کرد: تکیه بیگلربیگی نیز که سالیانی محل عزای امام حسین (ع) بوده و بسیاری از مردم برای سید الشهدا در این مکان عزاداری کرده‌اند و برای گرفتن حاجت به آنجا می‌رفتند، اکنون زیرزمین آن تبدیل به کافه شده که به هیچ وجه در شأن آن مکان مقدس نیست و من قبلاً این مورد را به ایشان متذکر شده بودم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم عزاداری پنج هیئت مذهبی در دهه اول محرم امسال در تکیه معاون الملک، گفت: امسال قبل از ماه محرم نیز چنین رفتارهایی در این مکان مقدس دیده شده بود که انتظار می‌رفت با تذکرات لازم از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

وی با تاکید به عملکرد ضعیف و تکرار هنجار شکنی در محیط‌های زیر نظر میراث فرهنگی، افزود: آبرو و اعتقادات مردم از هر چیزی مهم‌تر است و انتشار چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی بیش از هر چیزی اعتقاد مردم را هدف گرفته و قطعاً مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز در این مورد موضع‌گیری خواهد کرد.

رشیدی با اشاره به سر منشأ چنین رفتارهای هنجارشکنانه ای در خارج از کشور، گفت: رهبر انقلاب بارها در مورد نفوذ و انواع آن هشدار داده‌اند و شک نکنید سر منشأ این کار در خارج از کشور مدیریت می‌شود و پیاده نظام‌های آنها در داخل در حال اجرای دستورات هستند و انتظار می‌رود این خط توسط دستگاه‌های امنیتی پیگیری و ریشه یابی شده و با عاملان آن برخورد جدی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ضمن هماهنگی با رئیس‌کل محترم دادگستری و دادستان کرمانشاه برای یافتن علل اینگونه اتفاقات، اعلام می‌کنیم که مردم مؤمن و با غیرت کرمانشاه اعمال خلاف عفت عمومی را نخواهند پذیرفت و به شدت در مقابل آن خواهند ایستاد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ قومی و کردی کرمانشاه پذیرای چنین رفتارهایی نیست زیرا اینها دختران و پسران و خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند و مسئولان باید به صورت جدی با این قضیه برخورد کنند.

کد خبر 5088702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha