۱۰ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۵۳

در هفته پنجم «لیگ برتر بسکتبال» رقم خورد:

صدرنشینی «شیمیدرقم» با پیروزی در برابر «کوچین آمل»

صدرنشینی «شیمیدرقم» با پیروزی در برابر «کوچین آمل»

قم- تیم بسکتبال «شیمیدرقم» در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور در گروه دوم با ن برتری ۷۰ بر ۵۸ برابر «کوچین آمل» صدرنشین این رقابت‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته پنجم فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال ایران در گروه دوم که چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در تالار بسکتبال آزادی تیم‌های «شیمیدرقم» و «کوچین آمل» (جوانان ۲۰۲۰) به مصاف هم رفتند، در نهایت شاگردان «مصطفی هاشمی» در تیم شیمیدر با نتیجه ۷۰- ۵۸ تیم «کوچین آمل» را از پیش رو برداشتند.

بازیکنان نماینده قم در کوارتر اول ۱۶ - ۱۰ پیروز شدند، اما در کوارتر دوم ۲۰ - ۱۵ از آملی‌ها شکست خوردند تا در پایان نیمه اول ۳۱ بر ۳۰ شیمیدر با اختلاف کم و کسب پیروزی در این نیمه به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم و در کوارتر سوم بازیکنان شیمیدر ۱۸ - ۱۳ «کوچین آمل» را شکست دادند و در کوارتر چهارم باز هم نماینده قم ۲۱ - ۱۵ از سد نماینده آمل گذشت تا با نتیجه قاطع ۷۰ - ۵۸ پیروز این دیدار باشد.

تیم بسکتبال شیمیدر با کسب پنجمین برد متوالی در گروه دوم فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال ۱۰ امتیازی شد و به صدر جدول رفت و شاگردان مصطفی هاشمی پنجشنبه ۱۱ دی در تالار بسکتبال آزادی با «مس کرمان» دیدار خواهند کرد.

کد خبر 5109018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha