۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۷

رییس شورای شبکه های هیئات مذهبی مازندران:

مردم شهید سلیمانی و رییسی ها را می خواهند/پرهیز از بگومگوی سیاسی

مردم شهید سلیمانی و رییسی ها را می خواهند/پرهیز از بگومگوی سیاسی

ساری- رییس شورای شبکه های هیئات و تشکل های دینی مازندران با تاکید براین که کاندیداهای ریاست جمهوری میراث دار شهید جمهور باشند، گفت: مردم افرادی نظیر شهید سلیمانی و رییسی را می خواهند.

محمد حسین طبرستانی راد در گفت وگو با خبرنگار مهر با طرح این پرسش که شهید رئیسی عزیز از کاندیداهای ریاست جمهوری چه می‌خواهد، افزود: شاید اگر امروز از رئیس جمهور فقیدمان بپرسیم شما از کسی که قرار است سکاندار قوه مجریه شود چه می‌خواهید؛ او به ما خواهد گفت: ببینید مردم چه می‌خواهند.

وی افزود: دغدغه شهید رئیسی مردم بود و او همان چیزی را می‌خواست که مردم می‌خواستند ومردم می‌خواهند دردِ مردم و دردِ مسئولان باشد.

وی ادامه داد: مردم خدمت بی‌منت، مردمداری، مردم‌داری و مردم‌مداری، ساده‌زیستی مسئولان را می‌خواهند.

این فعال مذهبی و اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه مردم صداقت و پاکی و راست‌گویی را می‌خواهند، افزود: مردم می‌خواهند مسئولان را در همه حال در کنار خودشان احساس کنند و مردم مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و در یک کلمه عدالت را می‌خواهند.

وی با عنوان اینکه مردم وحدت، هم‌دلی و هم‌زبانی می‌خواهند، تصریح کرد: مردم شهید قاسم سلیمانی‌ها و سید ابراهیم رئیسی‌ها را می‌خواهند و دعواهای بیهوده سیاسی و مناظرات بی‌حاصل که آرامش روانی جامعه را برهم می‌زند؛ نمی‌خواهند.

طبرستانی گفت: مردم توهین و تخریب و تخطئه رقیب سیاسی، جناح‌بازی سیاسی و خارج کردن رقیب از صحنه به هر قیمتی را نمی‌خواهند.

رئیس شورای شبکه هیأت و تشکل‌های دینی گفت: مردم امروز داغدار یکی از بهترین خادمان خود هستند و آرامش می‌خواهند آرامش و امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری میراث‌دار شهید جمهور بوده و در رقابت‌های سیاسی کام مردم را با بگومگوهای بی‌حاصل و سیاسی تلخ نکنند و واقعاً با دغدغه خدمت به میدان بیایند و راه ناتمام شهید رئیسی عزیز را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی چگونه از خون شهید جمهور و بدن سوخته و رنجورش پاسداری خواهند کرد؟ افزود: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی توجه داشته باشند، انتخابات پیش رو با مناظره‌هایی بر مدار سابق که توأم با بی‌اخلاقی بود، گرم نخواهد شد؛ بلکه با مفاهمه و مسابقه در خدمت بی‌منت و پمپاژ آرامش و ادامه دادن مسیر سید محرومان رونق خواهد گرفت.

وی از صداوسیما خواست طرحی نو دراندازد زیرا آنچه که برای ایران عزیز مقدر شده است، یک پیام دارد و آن مسابقه خدمت هست.

کد خبر 6118844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha