۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹

«غلامحسین دهقان‌آزاد» به خیل شهدای مدافع حرم پیوست

«غلامحسین دهقان‌آزاد» به خیل شهدای مدافع حرم پیوست

کرج - سردار «غلامحسین دهقان‌آزاد» از یادگاران دوران دفاع مقدس از استان البرز و از مدافعان حرم پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «غلامحسین دهقان آزاد» از یادگاران دوران دفاع مقدس از استان البرز و از مدافعان حرم پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گران‌قدر سه‌شنبه ۲۳ دی ماه هم‌زمان با ایام عزاداری صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۹:۳۰ به صورت خودرویی از مقابل منزل شهید واقع در شاهین ویلا، شهرک یاس، گلسار دوم غربی به سمت امام‌زاده محمد (ع) تشییع و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید والامقام سردار «غلامحسین دهقان آزاد» از یادگار دوران دفاع مقدس، متولد شهریورماه ۱۳۴۱ در ساوجبلاغ با وجود عوارض شیمیایی و جانبازی دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد که در آنجا نیز به دلیل شدت یافتن عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به کشور انتقال داده شد که پس از چند روز مشکلات جسمی شدید دعوت حق را لبیک و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

کد خبر 5118366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha