۱ بهمن ۱۳۹۹، ۳:۴۰

در ادعایی جدید؛

ترامپ:نخستین رئیس جمهور آمریکا هستم که جنگ جدیدی را آغاز نکرد!

 ترامپ:نخستین رئیس جمهور آمریکا هستم که جنگ جدیدی را آغاز نکرد!

رئیس جمهور کنونی آمریکا روز سه شنبه در سخنرانی خداحافظی خود توافق‌نامه های صلح کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و متحدساختن کشور برای مقابله با چین را از دستاوردهای دولت خود خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» روز سه شنبه به وقت محلی آخرین سخنرانی خود در مقام چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را خطاب به مردم این کشور ایراد کرد.

وی در این سخنرانی، توافقنامه صلح چهار کشور عربی (امارات، بحرین، سودان و مغرب) با رژیم صهیونیستی را که با میانجی گری واشنگتن انجام شد و همچنین یکپارچه و همصدا کردن کشورهای جهان برای مقابله با چین را نمونه‌هایی از موفقیت دولت خود خواند.

وی در این سخنرانی مدعی شد: «ما [دولت آمریکا] به اتحادهایمان جان تازه‌ای بخشیدیم و به طرز بی سابقه‌ای، کشورهای جهان را برای ایستادگی در برابر چین گردهم آوردیم».

ترامپ همچنین با اشاره به بازگرداندن نیروهای نظامی آمریکا به وطن خود در دوره ریاست جمهوری‌اش تأکید کرد که طی دهه‌های گذشته، نخستین رئیس جمهور آمریکا است که هیچ جنگ جدیدی را آغاز نکرده است».

ترامپ در سخنرانی خود همچنین مدعی شد که در دوران ریاست جمهوری خود «نبردهایی خشن، دشوارترین جنگ‌ها و سخت‌ترین انتخاب‌ها را پشت سر گذاشته است».

کد خبر 5126152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      1 1
      تو بدترین جنگها را برای بشر شروع کردی تا توانستی تحریم کردی و برای دفاع از از شارلاتان های سیاسی برای از آنها جیبت را پر پول کردی در خون کودکان یمنی شریکی در مرگ و میر خود آمریکاییها بخاطر کرونا شریکی در هرج و مرج دنیا شریکی تو جواب آه ایرانیها را نخواهی توانست بدهی تقاص خواهی داد تو جنایتکارترینی