۴ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۴۹

فرماندار شیراز تاکید کرد:

حضور سلایق مختلف لازمه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ است

حضور سلایق مختلف لازمه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ است

شیراز - فرماندار شیراز گفت: وجود فضای رقابتی سالم برای سلایق مختلف و به ویژه ایجاد امید برای بهبود و تغییر، لازمه مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا امیری در دیدار با رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان و دبیر سازمان دیده بان شفافیت و عدالت فارس، وجود فضای رقابتی سالم برای سلایق مختلف و به ویژه ایجاد امید برای بهبود و تغییر، در انتخابات ۱۴۰۰ ضروری است.

وی به عملکرد خوب دولت در برگزاری انتخابات در سال‌های اخیر از جمله انتخابات اسفند ۹۸ علیرغم وجود حوادث و بحران‌های متعدد اشاره و بر ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: باید برای همه احزاب با سلایق مختلف تا مادامی که در چارچوب قانون حرکت می‌کنند، عرصه حضور فعال در جامعه فراهم شود.

فرماندار شیراز یادآور شد: ما قرار نیست اصلح را انتخاب کنیم، نقش ما بررسی وضعیت داوطلبین و تطبیق آن با قانون و معرفی به مردم است و این مردم هستند که اصلح را انتخاب خواهند کرد.

فرماندار شیراز در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای با نشاط سیاسی، اظهار داشت: دولت با مجموعه دست اندرکاران انتخابات در حوزه اجرایی، نظارتی و امنیتی، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین می‌کند، اما دغدغه مشارکت را داریم که در گروی امیدواری مردم و رقابت سالم و واقعی است.

فرماندار شیراز در پایان سخنان خود با استقبال از پیشنهاد سازمان دیدبان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: فساد، درخت تنومند نظام و انقلاب را خشک می‌کند و مبارزه با فساد مهمترین مطالبه مردم و مسئولین ارشد نظام است و ما باید بتوانیم گلوگاه‌های فساد را شناسایی و با آن مبارزه کرده، کاهش داده و ریشه کن نمائیم.

کد خبر 5128397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha