۵ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۳۷

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گلستان خبرداد

اجرای ۷۰۰ برنامه در روستاهای گلستان/ جشن انقلاب برگزار می شود

اجرای ۷۰۰ برنامه در روستاهای گلستان/ جشن انقلاب برگزار می شود

گرگان- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گلستان از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه توسط کارگروه روستایی و عشایری استان، گفت: جشن انقلاب در روستاهای گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر سائری صبح سه شنبه در نشست خبری کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان اظهارکرد: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کرد تا دلگرم و امیدوار شوند.

وی افزود: این ایام فرصت طلائی برای پاسخگویی مسئولان است تا اقدامات خود را تشریح کنند.

مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان گفت: ظرفیت های خوبی در روستاها وجود دارد و چهره روستاها نسبت به قبل متفاوت شده است اما در حوزه فرهنگی اقدام قابل توجهی نشده و در این زمینه کوتاهی شده است.

سائری بیان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا ارزش هایی که شهدا خلق کردند و جزو آرمان های امام راحل بوده و هم اکنون جزو مطالبات رهبری است، را بیان کنیم.

وی اضافه کرد: روحانیون روستاها، دهیاران و غیره در ستاد روستایی عضو هستند و امیدواریم که با کمک این افراد اقدامات خوبی در این ایام انجام دهیم.

سائری عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب در روستاها، برگزاری مسابقات قرآنی (حفظ، قرائت، اذان و غیره) ویژه روستایی و عشایر، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری بازی های بومی و محلی، برگزاری جلسات میز خدمت، اعزام اکیپ های بهداشتی، ارائه برخی از خدمات رایگان در بخش های گوناگون مانند دامپزشکی و غیره، برگزاری جشنواره غذایی، تجلیل از فجرآفرینان، نواختن زنگ انقلاب و غیره از جمله برنامه‌های این کارگروه است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در این زمینه گفت: در شرایط کرونایی بخشی از برنامه ها در بستر مجازی برگزار می شود.

وی از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه توسط کارگروه تخصصی روستایی خبرداد و افزود: آبیاری تحت فشار، افتتاح گلخانه ها سبزی و صیفی جات و غیره بخشی از پروژه ها است و ۱۲ افتتاحیه در بخش عشایری داریم.

کد خبر 5129249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha