۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۴۴

فراز کمالوند:

بعد از گل پیکان کار برای استقلال سخت شد/ مجبور شدیم تعویض کنیم

بعد از گل پیکان کار برای استقلال سخت شد/ مجبور شدیم تعویض کنیم

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال از دیدار برابر پیکان به عنوان یک بازی سخت نام برد و گفت: بعد از گل حریف کارمان سخت شد و ناچار به ایجاد تغییرات شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی برابر شاگردان تارتار به برتری ۲ بر یک دست یافتند. شیخ دیاباته (۱۷ - پنالتی) و محمد دانشگر (۳۸) برای استقلال گل زدند و ابراهیم صالحی هم در دقیقه ۳۸ برای پیکان گل زد.

فراز کمالوند پس از این پیروزی گفت: بازی بسیار خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. ما از حریف شناخت خوبی داشتیم و می‌دانستیم که آنها تیم جوان، منسجم و قدرتمندی هستند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: درست است که پیکان مهره کلیدی و شاخصی نداشت اما به معنای واقعی یک تیم بود و نمایش خوبی داشت.

کمالوند در ادامه خاطرنشان کرد: بازی در جام حذفی سخت است و با لیگ برتر متفاوت است. در لیگ بازهم فرصت خواهید داشت که در بازی بعد جبران کنید اما در جام حذفی یک اشتباه می‌تواند تیم را حذف کند.

وی ادامه داد: وقتی که گل را از پیکان دریافت کردیم تا حدود زیادی کارمان سخت شد و ناچار شدیم با چند تعویض تاکتیک تیم را هم تغییر دهیم و با حفظ نتیجه به مرحله بعدی صعود کنیم.

فراز کمالوند در پایان پیرامون جذب بازیکنان جدید گفت: هیات مدیره باشگاه قول داده است که تا روز دوشنبه پنجره نقل و انتقالات باز شود و ما بتوانیم یکی - دو بازیکن جدید را به تیم اضافه کنیم.

کد خبر 5167363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha