۶ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۲۷

رئیس پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای گیلان پرحجم و متراکم است

ترافیک در محورهای گیلان پرحجم و متراکم است

رشت- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به خروج مسافران از استان از عصر روز گذشته، گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و متراکم در محورهای برون شهری گیلان هستیم.

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان دور نخست مسافرت‌های نوروزی، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک متراکم و پرحجم در محورهای مواصلاتی برون شهری استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته شاهد خروج مسافران از استان گیلان هستیم، افزود: هم اکنون محور رشت- قزوین در محدوده سراوان و امامزاده هاشم ترافیک متراکم است.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: محور رشت - لنگرود، رشت- انزلی و پل زیباکنار نیز در حال حاضر از ترافیک پرحجم و متراکمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه علت بروز ۵۴ درصد حوادث رانندگی برون شهری در استان گیلان در ایام نوروز سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و عدم توجه به جلو بوده است، افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۱۷۰ نفر در حوادث رانندگی محورهای ارتباطی استان مصدوم شده‌اند.

سرهنگ صفاری با تأکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران برای داشتن سفری ایمن، اضافه کرد: نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه از مهمترین عوامل حوادث رانندگی در روزهای گذشته بوده است.

کد خبر 5176257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha