۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲

امام جمعه شاهین شهر:

برنامه‌های ماه رمضان درشاهین‌شهر مجازی است/توزیع۲۰۰بسته معیشتی

برنامه‌های ماه رمضان درشاهین‌شهر مجازی است/توزیع۲۰۰بسته معیشتی

اصفهان - امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: همه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شاهین شهر به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و برنامه حضوری در این شهرستان داریم.ز

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یک ماه با یاد خدا و ذکر کثیر او بودن، سرمنشأ بسیاری از فضائل و رفتارهای فردی و اجتماعی ما خواهد بود و شیطان و وسوسه‌هایش اسیر رحمت و غفران الهی است.

وی افزود: ماه رمضان فرستی برای خودسازی است، اولین و مهم‌ترین قدم خودسازی هم این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادی نگاه کند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حوزه برگزاری مراسم‌های ماه مبارک رمضان و نمازهای جمعه، تابع فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا هستیم.

وی از برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان با همکاری بنیاد مهدویت شاهین‌شهر و سایر نهادهای فرهنگی در فضای مجازی خبرداد و گفت: ابتدای هفته گذشته یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان که شامل ۲۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار تومان بود به همت خیران و ستاد جلب مشارکت‌های مردمی و خیریه جوادالائمه (ع) بین نیازمندان شاهین‌شهری توزیع شد.

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد، ادامه داد: در مجموع مدیریت ما در حوزه برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شرایط کرونایی حاکم و مسئله مهم سلامتی مردم به صورت اقتضایی است و درصورتی‌که شاهد شرایط بهتر باشیم بدون شک با همکاری نهادهای فرهنگی به سمت برگزاری مراسم در فضای باز با شرایط خاص و تعداد شرکت‌کنندگان کم خواهیم رفت.

مردم افرادی را انتخاب کنند که در آینده پشیمان نشوند

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مردم باید ضمن حضور حداکثری در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که در آینده از انتخاب آن‌ها پشیمان نشوند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه بهترین راه تشخیص افراد خدمت گذار و با تقوا در انتخابات پیش رو توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: بر این اساس باید فردی انتخاب شود که دارای برنامه و تخصص لازم بوده و همچنین پیگیر مسائل و مشکلات باشد و به هیچ عنوان به دنبال رانت یا منافع شخصی و یا قومی و قبیله‌ای خود نباشند.

کد خبر 5189804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha