۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹

نماینده ولی فقیه در گلستان:

دفاع از ملت مظلوم فلسطین وظیفه اسلامی است

دفاع از ملت مظلوم فلسطین وظیفه اسلامی است

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دفاع از ملت مظلوم فلسطین وظیفه شرعی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی پیش از ظهر پنج شنبه به مناسبت روز قدس اظهار کرد: پیامبر (ص) می فرماید، هرکس صدای انسانی را که استغاثه می‌‏کند بشنود و به وی کمک نکند، مسلمان نیست لذا به مصداق دستور رسول خدا (ص)، دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و اسلامی است.

نورمفیدی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز جهانی از سوی بنیانگذار انقلاب، افزود: تنها راه نجات فلسطین همین روز جهانی قدس است زیرا وقتی فریاد همه امت‌های مسلمان علیه استکبار جهانی بلند شود، مردم مظلوم فلسطین دلگرم می شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: بر همه امت اسلامی فرض و واجب است که در این روز به هر شکل ممکن تنفر خودشان را علیه رژیم غاصب صهیونیستی و همه آنهایی را که این رژیم فاسد را درست کردند، نشان دهند.

وی اضافه کرد: امام (ره) به درستی دوراندیشی کرده که از این راه مردم مظلوم فلسطین نجات پیدا کنند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: امسال هم همانند سال گذشته کشور ما و دیگر کشورهای اسلامی گرفتار ویروس منحوس کرونا هستند، اما باید به هر شکلی که امکان دارد ابراز تنفر خودشان را از اسرائیل و ایادی آنها به نمایش بگذارند.

نورمفیدی با اشاره به شعار روز جهانی قدس امسال به عنوان «آزادی قدس نزدیک است»، گفت: مسلماً این حرکت جهانی و عمومی به نتیجه خواهد رسید و آن روز به یاری خداوند متعال نزدیک خواهد بود.

کد خبر 5205614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha