۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶

فرماندار سمنان:

۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان پیش بینی شده است

۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان پیش بینی شده است

سمنان- فرماندار سمنان با بیان اینکه برای این شهرستان در انتخابات پیش رو ۱۵۲ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، گفت: ۱۲ شعبه روستایی، پنج شعبه سیار و مابقی در شهر سمنان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر یکشنبه در فرمانداری سمنان، با بیان اینکه برای انتخابات پیش رو در این شهرستان ۱۵۲ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: از این تعداد ۱۲ شعبه روستایی و پنج شعبه سیار هستند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، تاکید کرد: میزان صندوق‌های رأی به دلیل کاهش ازدحام و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به دوره قبل انتخابات ۱۰ درصد بیشتر شده است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه در صندوق‌های اخذ رأی رابط‌های سلامت با همکاری علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا مستقر می‌شوند، تاکید کرد: پروتکل‌های اجرایی برای صندوق‌های رأی گیری مد نظر قرار گرفته و طبق دستورالعمل‌هایی به شعب ابلاغ می‌شود.

فخری با اشاره به ضرورت رعایت محدودیت‌های کرونایی، تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی حق برگزاری میتینگ و تجمع‌های انتخاباتی را ندارند زیرا باعث شیوع بیماری کرونا می‌شوند.

کد خبر 5213394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha