۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۸

نماینده ولی فقیه در البرز:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را رقم بزنند

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را رقم بزنند

کرج - نماینده ولی فقیه در البرز گفت: مردم باید پای صندوق‌های رأی آمده و به افراد درست و اصلح رأی دهند، چراکه نتایج این امر در سرنوشت آنها نتیجه مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی صبح جمعه بعد از انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: مردم استان البرز بار دیگر حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشتند تا فاصله خود را با دشمنان این کشور و نظام نشان دهند.

وی بیان کرد: اگرچه به دلیل شرایط اقتصادی موجود مشکلات مختلفی برای مردم ایجاد شده است اما مردم ایران هیچگاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند و همواره پای آرمان‌های اما راحل و شهدا مانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: به امید خدا دولت آینده مشکلات مردم را حل خواهد کرد و آرای امروز به نفع مردم و کشور تمام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت جوانان در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: نسل جوان با مشارکت حداکثری خود ثابت خواهد کرد دشمنان بار دیگر در فتنه‌انگیزی و توطئه علیه ایرانی اسلامی ناکام خواهند ماند.

حسینی‌همدانی با اشاره به لزوم توجه به مسئله انتخابات گفت: انتخابات یعنی اینکه مردم آینده خود را تعیین و مشخص کنند و بگویند که چه کسی طی چهار سال آینده کشور را اداره می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا مردم باید پای صندوق‌های رأی آمده و به افراد درست و اصلح رأی دهند چراکه نتایج این امر در سرنوشت آنها نتیجه مستقیم دارد.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در انتخابات اظهار کرد: این امر شور و هیجان خاصی دارد و طراوت بیشتری را به حماسه حضور مردم بخشیده است، رأی اولی‌ها نیز نشان دادند که گسستی بین نسل اول، نسل سوم و چهارم به وجود نیامده است و آنها نیز برای سرنوشت خود اهمیت خاصی قائل هستند.

وی متذکر شد: همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند مسئله معیشتی مردم اولیوت اصلی است و دولت آینده نیز این امر را باید اولویت اصلی خود قرار دهد.

کد خبر 5237661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha