۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

۵۳ درصد زنجانی ها در انتخابات مشارکت داشتند

۵۳ درصد زنجانی ها در انتخابات مشارکت داشتند

زنجان-رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: براساس شمارش آراء انجام شده در استان زنجان، ۴۳۵ هزار و ۵۹ رای دریافت شده که معادل ۵۳ درصد زنجانی‌های واجد شرایط شرکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل استانداری زنجان گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه دیگری را خلق کردند.

وی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی عزت و همدلی و اتحاد و توسعه هر چه بیشتر کشور را فراهم کردند و پاسخ قاطعی به بدخواهان نظام و انقلاب دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: براساس شمارش آرا انجام شده در استان زنجان از کل رأی ماخوذه ۴۳۵ هزار و ۵۹ رأی که معادل ۵۳ درصد زنجانی‌ها در انتخابات مشارکت داشتند.

مرادی نافچی با بیان اینکه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۲۷۹ هزار و ۵۷۲ رأی اول، محسن رضایی با ۴۵ هزار و ۶۷۱ رأی، همتی ۳۸ هزار و ۳۹۱ رأی و قاضی زاده هاشمی هم ۱۷ هزار و ۴۲۶ رأی را اخذ کرده است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شورای شهر زنجان هم ادامه داد: منصور مرادلو با ۱۱ هزار و ۵۱۷ رأی، انیسه ابوبصیری با ۷۹۳۸ رأی، مهدی طالب با ۷۵۷۷ رأی، مجید ناصحی‌مقدم با ۷۳۴۱ رأی، محمدکاظم مجتهدی با ۶۹۶۷ رأی، اسحاق اسماعیلی با ۶۹۳۴ رأی، حسین حمزه‌لوپاک با ۶۶۰۱ رأی، سعید نجفی با ۶۵۰۳ رأی و داوود حسنی با ۵۸۰۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: علی اسماعیلی با ۵۷۴۵ رأی، اکبر اوصالی با ۵۳۳۱ رأی، جلال کرمی با ۵۱۷۴ رأی، اسماعیل بیگدلی با ۵۱۴۳ رأی، محمدجواد سروس‌مهر با ۴۸۳۷ رأی و وحید الله‌ورن با ۴۶۸۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل خواهند بود.

مرادی نافچی با بیان اینکه نتیجه انتخابات سایر شهرها و روستاها تا دقایقی دیگر از طریق فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد، افزود: دلیل تأخیر در اعلام نتایج، وجود مشکل در سیستم بود و مشکل دیگری نداشتیم و بلافاصله بعد از رفع موارد، نتایج رسماً اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان به مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان در این دوره از انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: قدردان مردم برای این حضور هستیم و امیدواریم شاهد ایرانی آباد و سرافراز باشیم.

کد خبر 5239299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha