۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

کهگیلویه وبویراحمد درکاهش مرگ ومیر ناشی ازاپیدمی کروناخوب عمل کرد

کهگیلویه وبویراحمد درکاهش مرگ ومیر ناشی ازاپیدمی کروناخوب عمل کرد

یاسوج- معاون پارلمانی رئیس جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: کهگیلویه و بویراحمد در کاهش مرگ و میر ناشی از اپیدمی کرونا به خوبی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کهگیلویه و بویراحمد در افزایش توان مدیریت مقابله با کرونا و تسریع در مشارکت همه جانبه و به کار گیری ظرفیت حوزه بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه بویراحمد در اجرای طرح غربالگری که از اولویت‌های مهم در مدیریت مبارزه با کووید -۱۹ بود هم به خوبی عمل کرد، گفت: در کهگیلویه و بویراحمد کارها همه با هماهنگی، همکاری، همدلی و وحدت بسیار خوبی و بدون حواشی انجام گرفته و تا زمانی که دولت تدبیر و امید هست و دولت سیزدهم مستقر شود همه کارها بدون هیچ گونه خستگی همچنان با تلاش بیشتر، همکاری و همدلی به پیش خواهد رفت.

امیری اظهار داشت: همکاری، همدلی و همراهی همه جانبه ای با دکتر کلانتری استاندار، نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برای مدیریت مقابله با کرونا و پیشبرد طرح‌های و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی داریم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی هم با همدلی، همراهی، همکاری و با دلسوزی و احساس مسئولیت کارها را پیگیری می‌کردند، تصریح کرد: این مدیریت و عملکرد خوب در کهگیلویه و بویراحمد باعث شد با اینکه در استان‌های کشور چهار پیک را پشت سر گذاشتند و اکنون وارد پیک پنجم کرونا شده‌اند اما این استان با دو پیک کمتر اکنون وارد پیک سوم شده است.

کد خبر 5254549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha