۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸

رئیس شبکه بهداشت و درمان خمینی‌شهر خبر داد؛

تزریق بیش از ۴۳ هزار واکسن در شهرستان خمینی‌شهر

تزریق بیش از ۴۳ هزار واکسن در شهرستان خمینی‌شهر

خمینی شهر - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر از روند خوب تزریق واکسن در شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۴۳ هزار واکسن کرونا در خمینی شهر تزریق شده است.

مجتبی گلزاری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: بیماری کرونا در استان اصفهان و از جمله خمینی شهر این روزها به اوج خود رسیده و این امکان وجود دارد که تا پایان هفته وضعیت بدتری را نیز شاهد باشیم.

وی از روند خوب واکسیناسیون در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: مراکز آماده تزریق واکسن در خدمت به همشهریان، آماده خدمت‌رسانی است؛ شهروندان پس از دریافت پیامک می‌توانند در مراکز اعلام شده برای تزریق واکسن حاضر شوند اما در هر شرایطی و حتی پس از تزریق واکسن باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر از تزریق ۳۹ هزار و۴۸۱ دوز واکسن در شهرستان خمینی شهر خبر داد و اظهار کرد: روز دهم مردادماه، تعداد دو هزار و ۳۸۵ دوز واکسن به شهروندان تزریق شد و جمع کل واکسیناسیون در شهرستان به ۴۳ هزار و ۸۸۹ مورد رسید.

وی اضافه کرد: علاوه بر واکسن‌هایی نظیر سینوفارم، آسترازانکا، بهارات، سوبرانا و اسپوتنیک، تاکنون دو هزار و ۵۸۲ واکسن «کووبرکت» در شهرستان خمینی شهر تزریق شده است.

ظرفیت بیمارستان‌های خمینی شهر تکمیل شده است

گلزاری ظرفیت بیمارستان‌های خمینی شهر را تکمیل خواند و افزود: با توجه به وضعیت خاص نوع جدید ویروس کرونا که به سرعت حتی در هوای آزاد نیز انتشار پیدا می‌کند، لازم است شهروندان از تجمع‌های غیر ضروری خودداری کنند، مسائل بهداشتی را کامل رعایت کرده و دور همی‌های خانوادگی را کاهش دهند.

وی گفت: امیدواریم با سرعت گرفتن واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیماری روند نزولی را طی کرده و سلامت کامل به جامعه و تمام ملت‌های دنیا باز گردد.

کد خبر 5271496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha