۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۵۱۰ هزار دُز واکسن کرونا در کرمانشاه تزریق شده است

۵۱۰ هزار دُز واکسن کرونا در کرمانشاه تزریق شده است

کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از ۵۱۰ هزار دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده است.

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان کرمانشاه، اظهار کرد: ۵۱۰ هزار و ۴۰۲ دُز واکسن کرونا شامل ۴۰۹ هزار و ۲۴۰ دُز در مرحله نخست و یک صد و یک هزار و یک صد و ۶۲ دُز در مرحله دوم تاکنون در استان کرمانشاه تزریق شده است.

وی افزود: واکسن‌های کرونا تزریق شده در استان کرمانشاه شامل آسترازنکا، اسپوتنیک، برکت، بهارات، سینوفارم بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمار تزریق واکسن سینوفارم در این استان تصریح کرد: ۲۸۶ هزار و ۲۳۹ دُز در مرحله نخست و ۷۰ هزار و ۴۱۰ دُز در مرحله دوم و در مجموع ۳۵۶ هزار و ۶۴۹ دُز سینوفارم در این استان تزریق شده است.

شکیبا افزود: در مجموع سه هزار و ۸۵۲ دُز واکسن بهارات شامل یک هزار و ۹۳۸ دُز در مرحله نخست و یک هزار و ۹۱۴ دُز در مرحله دوم و ۷۵ هزار و ۵۳۳ دُز واکسن آسترازنکا شامل ۵۵ هزار و ۵۶۵ دُز در مرحله نخست و ۱۹ هزار و ۹۶۸ دُز در مرحله دوم در استان کرمانشاه تاکنون تزریق شده است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۵۶ هزار و یک صد و ۲۴ دُز واکسن کووایران برکت شامل ۵۵ هزار و ۳۹۴ دُز در مرحله نخست و ۷۳۰ دُز در مرحله دوم و ۱۸ هزار و ۲۴۴ دُز واکسن اسپوتنیک وی شامل ۱۰ هزار و یک صد و چهار دُز در مرحله نخست و هشت هزار و یک صد و ۴۰ دُز در مرحله دوم تزریق شده است.

کد خبر 5280112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha