۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

۲ درصد از دانش آموزان کرمانشاهی موفق به ثبت نام در مدارس نشده‌اند

۲ درصد از دانش آموزان کرمانشاهی موفق به ثبت نام در مدارس نشده‌اند

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲ درصد از دانش آموزان استان کرمانشاه موفق به ثبت نام در مدارس استان نشده اند.

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال تحصیلی جدید برای ۳۳۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی به صورت حضوری و غیرحضوری در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته آغاز شده است.

وی افزود: تنها ۲ درصد از دانش آموزان استان کرمانشاه موفق به ثبت نام نشده‌اند که عمدتاً دانش آموزان کلاس پایه دهم بوده که برای انتخاب رشته تصمیم نگرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: اولیا دانش آموزانی که هنوز موفق به ثبت نام به دلایل مختلف نشده‌اند هر چه سریع‌تر برای ثبت نام دانش آموزان خود اقدام کنند.

یزدان پناه بیان کرد: آموزش در مناطق روستایی و عشایری به دلیل کم بودن تعداد دانش آموزان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در مقطع ابتدایی به خصوص پایه اول و دوم ابتدایی تاکید بر آن است که دانش آموزان با نظر شورای مدرسه به تعداد محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند زیرا ارتباط مستقیم با معلم برای این دسته از دانش آموزان بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۹۲ درصد دانش آموزان کرمانشاهی در شبکه شاد عضو هستند، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری بوده و دانش آموزان می‌توانند از نسخه جدید شبکه شاد برای آموزش استفاده کنند.

کد خبر 5315130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha