۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

ایمن‌سازی شبکه تغذیه و توزیع گاز لرستان انجام شد

ایمن‌سازی شبکه تغذیه و توزیع گاز لرستان انجام شد

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما ایمن‌سازی و تاب‌آوری شبکه تغذیه و توزیع گاز با اولویت نقاط با تراکم جمعیتی بالا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کرم گودرزی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش برنامه‌های ایمن سازی و تاب آوری شبکه تغذیه و توزیع گاز با اولویت نقاط با تراکم جمعیتی بالا خبر داد و گفت: اولویت گذاری و برنامه ریزی برای تعمیر، ایمن سازی و تاب آوری خطوط لوله تغذیه، توزیع و ایستگاههای تقلیل فشار گاز جز اولویت‌های مهم شرکت در راستای خدمات رسانی مطلوب و افزایش ایمنی خطوط لوله و حریم آن است.

وی ادامه داد: خط لوله تغذیه ۸ اینچ به دلیل بازسازی حریم و احداث مجدد پل بهداری که از سیل حادثه دیده بود و در نقاطی دچار تنش و خوردگی شده بود در دستور کار تعمیر و بازسازی قرار گرفت و طی یک عملیات برنامه ریزی شده و در روزهای تعطیل که حداقل تردد انجام می‌شد با تعویض ۵۶ متر لوله و نصب شیر، همراه با تجهیزات جانبی جهت تاب آوری شبکه با ایمنی و موفقیت کامل به اتمام رسید و خط لوله مذکور مجدد مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه شرکت گاز لرستان تدابیر ویژه ای برای ورود به زمستان و همین طور مقاوم سازی و تاب آوری شبکه تغذیه و توزیع اندیشیده است، اظهار داشت: پایداری شبکه گاز طبیعی دارای اهمیت ویژه بوده و از این رو تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، خطوط لوله و بازدیدهای دوره‌ای به موقع انجام شده تا خللی در فرآیند انتقال پایدار گاز طبیعی به هم استانی‌های گرامی در فصل سرد سال به وجود نیاید.

گودرزی از همکاری و همفکری واحدهای بهره برداری، مهندسی، بازرسی فنی و ایمنی خصوصاً تلاش شبانه روزی همکاران در نواحی یک و دو خرم آباد که توانستند در یک برنامه‌ریزی منظم در حداقل زمان ممکن این مهم را انجام دهند تشکر کرد.

کد خبر 5324076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha