۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۸

استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

توزیع ۸۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی بین ۳ شهرستان خراسان شمالی

توزیع ۸۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی بین ۳ شهرستان خراسان شمالی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: سهم شهرستان مانه و سملقان از اعتبارات عمرانی ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، شهرستان گرمه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و جاجرم نیز ۲۴ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان‌های خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رنگ بندی شهرها و ضرورت پیشگیری از شیوع کرونا مشکلات این شهرستان‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و تسهیلات به شهرستان‌های گرمه، جاجرم و مانه وسملقان خبر داد و گفت: سهم شهرستان مانه و سملقان از اعتبارات عمرانی ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، شهرستان گرمه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و شهرستان جاجرم نیز ۲۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: ۴۶۴ میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب اعطای تسهیلات به حوزه اقتصادی، به این سه شهرستان اختصاص می‌یابد.

شجاعی گفت: با پیگیری‌های فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در چهار ماه باقی مانده از سال بخش دیگری از نداشته های استان را حل خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: پروژه‌هایی که باید به فوریت مورد بهره برداری قرار گیرد در اولویت‌های اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تخصیص اعتبارات قرار گیرد.

وی یکی از محورهای اصلی در سفرهای شهرستانی را توجه به ساماندهی گلزار شهدا عنوان کرد و افزود: یک بار برای همیشه باید مشکلات ساماندهی گلزار شهدا در شهر و روستاهای استان حل شود.

شجاعی همچنین شبانه روزی نبودن درمانگاه‌های شهرستان‌ها را یک معضل دانست و بیان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی این مشکلات را به حداقل خواهیم رساند.

استاندار خراسان شمالی در انتها در خصوص تشکیل پرونده مردم مناطق زلزله‌زده استان تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در این مناطق عدم مراجعه و تکمیل پرونده‌های مردم مناطق زلزله‌زده توسط خود آنان است که امیدواریم مردم همکاری‌های بیشتری با بانک‌ها و سازمان بنیاد مسکن استان داشته باشند.

کد خبر 5343981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha