۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

فرماندار صحنه خبر داد؛

واکسیناسیون ۶۷ درصد جمعیت هدف صحنه در برابر ویروس کرونا

واکسیناسیون ۶۷ درصد جمعیت هدف صحنه در برابر ویروس کرونا

کرمانشاه- فرماندار شهرستان صحنه از واکسیناسیون ۶۷ درصدی جمعیت هدف شهرستان صحنه در برابر ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان صحنه به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استقبال مردم صحنه از واکسیناسیون کرونا با اعلام رنگ جدید کرونایی در استان کرمانشاه در وضعیت زرد قرار دارد.

وی افزود: تاکنون تعداد ۹۴ هزار و ۸۷۴ دز واکسن کرونا بر اساس اولویت وزارت بهداشت و درمان در شهرستان صحنه تزریق شده که از این تعداد بیش از ۵۳ هزار نفر نوبت اول و ۴۱ هزار و ۱۵۹ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: همچنین تاکنون ۸۶ درصد جمعیت هدف دز نخست و ۶۷ درصد به صورت کامل در برابر کرونا واکسینه شدند.

حیدری بیان کرد: وضعیت زرد بیماری کرونا شکننده و قابل برگشت به شرایط بحرانی بوده و مردم همچون گذشته برای کنترل کامل بیماری و حفظ سلامت عمومی باید مشارکت فعال در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود کسانی که تا کنون برای واکسیناسیون اقدامی نکرده‌اند هر چه سریع‌تر برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا به ویژه استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، عدم برگزاری و شرکت در مراسم شادی و عزا به کنترل بیماری کمک خواهد کرد.

کد خبر 5345089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha