۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰

استاندار کرمانشاه:

سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه ادامه دارد

سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه ادامه دارد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به بهبود وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان کرمانشاه، گفت: سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه ادامه دارد.

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه در این هفته نسبت به هفته‌های گذشته از نظر میزان افراد مبتلا به کرونا و فوتی بر اثر ابتلاء به این ویروس بهتر بوده است.

وی با ادامه دار بودن سیر نزولی کرونا در کرمانشاه، افزود: آمار افراد بهبود یافته از کرونا که از بیمارستان ترخیص شده‌اند، از مبتلایان بستری بیشتر شده است.

استاندار کرمانشاه با تقدیر و تشکر از مردم استان کرمانشاه برای جدی گرفتن ویروس کرونا، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه بهبود یافته است، اما کافی نیست و مردم باید به صورت جدی برای جلوگیری از ورود استان کرمانشاه به پیک ششم کرونا تلاش کنند.

وی با درخواست از مردم برای کنار گذاشتن عادی انگاری کرونا و تزریق هرچه سریع‌تر واکسن، ادامه داد: ممکن است در آینده نزدیک قضیه قرنطینه هوشمند و استفاده از کارت هوشمند واکسن اجرایی شود.

بازوند با انتقاد از عدم استقبال کرمانشاهیان از تزریق واکسن کرونا، گفت: با اینکه در استان کرمانشاه ظرفیت تزریق بیش از ۱۰۰ دُز واکسن در روز را فراهم آورده‌ایم اما در حال حاضر روزانه در حدود ۲۰ هزار دُز واکسن که فقط یک سوم آن تزریق دُز اول است اقدام می‌کنند.

وی ذخیره واکسن در استان کرمانشاه را خوب اعلام کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار دُز واکسن در کرمانشاه داریم.

کد خبر 5344890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha