۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:

ژنراتور برق اضطراری در بیمارستان‌های استان سمنان تعبیه شد

ژنراتور برق اضطراری در بیمارستان‌های استان سمنان تعبیه شد

سمنان- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه هنگام بحران خدمات رسانی به مردم نباید متوقف شود، گفت: ژنراتور برق اضطراری در بیمارستان‌های استان تعبیه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کارخائی غروب چهارشنبه در جلسه ارزیابی مولدهای برق اضطراری مراکز بهداشتی و درمانی استان به میزبانی سالن جلسات شرکت برق منطقه‌ای سمنان ضمن بیان اینکه احصا آسیب‌پذیری ناشی از قطع برق در مراکز درمانی و برنامه‌ریزی مناسب برای رفع آن مورد تاکید است، ابراز داشت: با توجه به حساسیت مراکز درمانی در خدمت‌رسانی تأمین برق مستمر و پایدار بسیار اهمیت دارد.

وی بابیان اینکه ژنراتور برق اضطراری با ظرفیت مخازن مناسب در تمام واحدهای بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود تعبیه‌شده است، افزود: در صورت بروز هر گونه بحران مراکز درمانی با مشکلی مواجه نبوده و خدمات‌دهی خود را با بهترین نحو به انجام می‌رسانند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه حفظ و تداوم کارکرد مراکز درمانی و عدم خلل در خدمت‌رسانی منجر به کاهش نگرانی‌های مردم می‌شود، ابراز داشت: یکی از فعالیت‌های قابل پیش‌بینی قبل بروز بحران در دستگاه‌ها استقرار مولّدهای برق اضطراری در سطح استان محسوب می‌شود که این مهم در دست پیگیری است.

کارخائی بابیان اینکه برای استمرار خدمت‌رسانی هنگام بحران باید زیرساخت‌ها و دستگاه‌های حساس مهم مورد حفاظت قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه برق یک صنعت زیرساختی و مادر صنایع دیگر است، به همین دلیل پایداری و استمرار خدمات آن باید حفظ شود.

وی بابیان اینکه جنگ سایبری در صدر تهدیدات روز قرارگرفته است، افزود: تهدید سایبری اگر پیشگیری نشود و مکانیزم بازدارندگی و احیا در آن ضعیف عمل کند، منجر به کاهش امنیت روانی جامعه خواهد شد.

کد خبر 5365670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha