۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

استاندار همدان:

مسئولان تشریفات اداری و سازمانی در بحث مسکن همدان را کنار بگذارند

مسئولان تشریفات اداری و سازمانی در بحث مسکن همدان را کنار بگذارند

همدان- استاندار همدان گفت: با توجه به وضعیت و قیمت سرسام آور مسکن در سطح کشور به‌ویژه استان، مسئولان تشریفات اداری و سازمانی دربحث مسکن همدان راکنار بگذارند تامردم کمتر درگیر این مسائل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان همدان، ضمن تاکید بر سرعت‌بخشی به طرح جهش ملی مسکن توسط دستگاه‌های ذیربط، گفت: مردم در زمینه مسکن مشکل اساسی دارند، مسئولان تکالیف خود را پاس‌کاری نکنند.

وی با بیان اینکه گرانی مسکن به گونه‌ای است که تأمین آن برای طبقه متوسط جامعه نیز یک رؤیا شده است، گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های متولیِ جهش ملی مسکن، جهادی و انقلابی حرکت کنند.

استاندار همدان عنوان کرد: زمین‌هایی که در اختیار طرح جهش ملی مسکن قرار گرفته است، می‌تواند در گسترش و توسعه شهر همدان کمک کند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران در نسبت به انجام و اجرای پروژه مسکن استان سرعت‌عمل و دقت داشته باشند، مطالبات مردم در زمینه مسکن بسیار جدی است، تاکید کرد: مجموعه راه و شهرسازی، رفع مشکلات و مطالبات مردم در زمینه تأمین مسکن را شبانه روز پیگیری کند.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان وقتی مسئولیتی را برعهده می‌گیرند، به معنای این است که باید به مردم و مجموعه‌های نظارتی پاسخگو باشند.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه با این وضعیت و قیمت سرسام آور مسکن در سطح کشور به‌ویژه استان، جایز نیست مردم منتظر تشریفات اداری و سازمانی مسئولان باشند، گفت: مدیران و مسئولان استان که متولی نهضت ملی مسکن هستند برای به‌سرانجام رساندن این امر، به کار خود سرعت ببخشند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه برای حل مشکل مردم در زمینه مسکن، در وضعیت کنونی فرصتِ دفع وقت نیست، مطرح کرد: امیدواریم نظام مهندسی در کنار مجموعه‌های فنی، مهندسی و دیگر نهادها ذیربط، نظارت خوبی بر عملکرد مهندسین ناظر را داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود شهرداری و نظام مهندسی استان، موضوع فرآیند طولانی صدور پروانه را حل و در مدت کوتاه و کمتر از یک ماه صادر شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در طراحی سایت‌های نهضت ملی مسکن، فضاهای عمومی همچون پارک‌ها دیده شود، تصریح کرد: اولویت واگذاری مسکن با نیروهای نهاد یا دستگاه‌اجرایی است که زمین را در اختیار طرحِ جهش ملی مسکن قرار داده‌است.

قاسمی فرزاد در پایان تاکید کرد: برای به نتیجه رساندن مسائل و پرونده‌های مسکن استان، جلسه شورای مسکن، منظم و مستمر برگزار شود.

کد خبر 5368045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha