۷ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰

در اختتامیه جشنواره مرصاد انجام گرفت؛

اعلام برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

اعلام برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

کرمانشاه- اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با اعلام برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مسئولین فرهنگی دوست استان کرمانشاه شهرستان اسلام اباد غرب، شرکت کنندگان و داوران جشنواره و مردم اسلام آبادغرب در سالن غدیر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

در این مراسم اسامی برندگان بخش‌های مختلف هر سه قسمت نمایشنامه خوانی، نمایشنامه نویسی و نمایش صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر مرصاد اعلام و از برگزیدگان با اهدای جوایز و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

بنا به اعلام هیئت داوران بخش نمایشنامه خوانی، آیناز کبروار با خوانش نمایش بچه بمب از شهرستان روانسر و آرش منصوری با خوانش نمایش خون انار از شهرستان اسلام آبادغرب مشترکا موفق به کسب رتبه برتر بخش صحنه خوانی مسابقه گردیدند و در بخش خوانش گری زن جایزه ویژه ای به خانم آیناز محمدی نمایشنامه خوان کودک نمایش آزر با زِ ر از شهرستان کنگاور اهدا شد.

در قسمت نمایشنامه خوانی زن، پرنیا امیری با نمایش بچه بمب از شهرستان روانسر موفق به کسب رتبه سوم، فاطمه پرماه با نمایش دبلنا ساحلی از شهرستان گیلانغرب موفق به کسب رتبه دوم و نسرین احمدی با خوانش نمایش خون انار از اسلام آبادغرب موفق به کسب رتبه اول گردید و در قسمت خوانش مرد میران کرم‌پور با نمایش دبلنا ساحلی از گیلانغرب موفق به کسب رتبه سوم، هومن روح تافی با نمایش ریل از کرمانشاه و علی حسن نوری با نمایش خون انار از اسلام آباد غرب موفق به کسب رتبه دوم و مازیار حسن زاده با نمایش ریل از شهرستان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول گردیدند.

در قسمت کارگردانی، تیموری ایمانیان با نمایش دبلنا ساحلی از گیلانغرب موفق به کسب رتبه سوم، سامان لرستانی با نمایش ریل از شهرستان کرمانشاه موفق به کسب رتبه دوم و علی حسن نوری با کارگردانی نمایش خون انار از اسلام آبادغرب موفق به کسب رتبه اول گردید.

بنا به اعلام هیئت داوران بخش نمایشنامه نویسی، مریم گودرزی با نمایش بچه بمب از شهرستان رضوانشهر استان گیلان، لیلی روغن گیر قزوینی با نگارش نمایش ریل از استان قزوین، رحمت غلامی با نگارش نمایش آزر با زِ ر از استان کرمانشاه، نسیم نامدار با نگارش نمایش دبلنا ساحلی از استان کرمانشاه، زهرا حاجی احمدی با نگارش نمایش خون انار از استان تهران، حائز رتبه گردیدند.

طبق آرا هیئت داوران بخش نمایش صحنه در قسمت طراحی مواد تبلیغی محمد علی عمادی با نمایش قناصه و صادق نوذر نژاد با نمایش خاکستر =۱+۳ به عنوان رتبه‌های برتر معرفی شدند و در بخش آهنگسازی، مهدی زائری با آهنگسازی خاکستر =۱+۳ و پوریا فتاحی با نمایش چالاوه موفق به کسب عنوان برتر شدند و در بخش طراحی صحنه گودرز رضایی با نمایش تو در توی یک توهم و داوود پارسا با پردازند گی سرگذشت نابهنگام آرا مثبت داوران را به دست آوردند.

تندیس بازیگری زن به خانم‌ها شکوفه آشوری با نمایش سرگذشت نابهنگام، نسرین احمدی با نمایش چالاوه و آرزو رضا کرمی با نمایش مکث بر روی ریشتر هفتم اهدا شده و تندیس بازیگری مرد به آقایان محسن جلالی با نمایش سرگذشت نابهنگام، جهانگیر نکویی با نمایش مکث روی ریشتر هفتم و گودز رضایی با نمایش تو در توی یک توهم اهدا شد.

در بخش نمایشنامه نویسی، آرش منصوری با نمایش چالاوه و محمد رضا آریانفر موفق به کسب عنوان برتر این بخش شده و در قسمت کارگردانی آرش منصوری با نمایش چالاوه و راضیه فصیح با کارگردانی سرگذشت نابهنگام رتبه برتر را کسب کردند.

دو نمایش سرگذشت نابهنگام از گچساران و نمایش چالاوه از اسلام آباد غرب به دو جشنواره تئاتر صاحبدلان و جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند.

با رصد میدانی دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از تمام بخش‌ها، جایز ویژه‌ای به نمایش باهره از استان زنجان، نمایش آزر با زِ ر از شهرستان کنگاور، خانم آزاده قبادی و عرفان دارابی اهدا شد و همچنین در این جشنواره از عبدالرضا روضه پیشکسوت تئاتر ارزشی استان کرمانشاه و داوران هر سه بخش جشنواره تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5386616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha