۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷

معاون وزیر آموزش و پرورش:

رعایت نکات بهداشتی در برگزاری حضوری امتحانات الزامی است

رعایت نکات بهداشتی در برگزاری حضوری امتحانات الزامی است

کرمانشاه- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: رعایت نکات بهداشتی در برگزاری حضوری امتحانات الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان حکیم زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از مدارس شهر کرمانشاه اظهار کرد: در بازدید امروز از مدارس متوسطه دخترانه، پسرانه و مدارس ابتدایی، شاهد برگزاری برنامه منظم آموزشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای دانش‌آموزان، معلمان و خانواده دانش آموزان هستیم.

وی افزود: استان کرمانشاه همواره عملکرد خوبی در بحث آموزش و پرورش داشته و جز استان‌های پیشتاز در کشور است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در بازدید امروز با دانش‌آموزانی که در مدرسه حضور داشتند گفتگو کردیم که از حضور در مدارس رضایت داشته و شاهد اشتیاق دانش‌آموزان ابتدایی در فضای مدرسه بودیم.
حکیم زاده با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات در شهرستان کرمانشاه، گفت: در حوزه‌های امتحانی شهرستان کرمانشاه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال انجام بوده و امتحانات بدون هیچ مشکل خاصی در حال برگزاری است.
وی گفت: دانش‌آموزان کرمانشاهی آگاهی خوبی در مورد مسائل بهداشتی داشتند که نتیجه زحمات و تلاش مربیان فرهنگی و بهداشتی کرمانشاه بوده و با توجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا وزارت آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس در سطح کشور، بیان کرد: روند شیوع ویروس کرونا در کشور نزولی بوده و در بازگشایی مدارس مشکلی خاصی وجود ندارد.
حکیم‌زاده افزود: در زمان تعطیلی مدارس پنج موج کرونا به وقوع پیوست که با توجه به تعطیلی مدارس رخ داده بود و امیدواریم بتوانیم روند آموزش حضوری را با تمهیداتی که اندیشیده شده و تعامل خوبی که با وزارت بهداشت داریم با تضمین سلامت دانش‌آموزان تداوم دهیم.
کد خبر 5387036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha