۸ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۴۲

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه:

آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد

آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد

کرمانشاه- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش آموزان به عنوان یک نیاز اساسی در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید یزدان‌پناه شامگاه امروز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در بازدید امروز معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس شهر کرمانشاه شاهد بیان مسائل مختلف آموزشی و ابراز شور و اشتیاق دانش آموزان ابتدایی جهت حضور در مدارس بودیم.

وی افزود: دانش‌آموزانی که حتی در مدارس دورترین مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه تحصیل می‌کردند به راحتی مشکلات خود را در بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس کرمانشاه با مسئولین در میان گذاشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بیان مسائل مختلف از سوی دانش آموزان که در بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از مدارس شهرستان کرمانشاه دیدیم با آموزش مهارت‌های اجتماعی در مدارس حاصل می‌شود.

یزدان‌پناه افزود: در چند سال گذشته دانش‌آموزان توانایی گفتگو و بیان نیازهای خود در مدارس با مسئولین را نداشتند و با آموزش‌هایی که با تلاش معلمین انجام شد دانش‌آموزان به این توانایی رسیدند که با مسئولین صحبت کرده و رفع مشکلات خود را مطالبه کنند.

وی بیان کرد: ایجاد فضای گفتمان‌سازی در مدارس از نشانه‌های آن است که دانش‌آموزان علاوه بر آموزش‌های علمی، مهارت‌های اجتماعی را نیز می‌آموزند.

کد خبر 5387583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha