۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

فرماندار سرپل‌ذهاب:

سرپل‌ذهاب مشکل قطعی آب، برق و گاز ندارد

سرپل‌ذهاب مشکل قطعی آب، برق و گاز ندارد

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به بارش ۴۷ میلی‌متر باران و برف در این شهرستان، گفت: سرپل‌ذهاب مشکل قطعی آب، برق و گاز ندارد.

نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم سرپل ذهاب نخستین برف زمستانه را طی ۱۰ سال گذشته مشاهده کرده و از بارندگی‌های چند روز اخیر احساس خوشحالی دارند.

وی افزود: از روز گذشته تاکنون ۴۷ میلی‌متر بارندگی در شهرستان سرپل ذهاب رخ داده و در اثر این بارندگی‌ها تردد در مسیرهای صعب‌العبور و کوهستانی به سختی صورت گرفته و هیچ‌گونه انسدادی در راه‌های اصلی و فرعی شهر نداشته اما تردد در راه‌های فرعی با کندی انجام می‌گیرد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: به علت فعل و انفعالات زمین و شکستگی خط اصلی انتقال آب از سراب گرم به شهر آب با افت فشار روبه‌رو بوده ولی هیچ‌گونه قطعی برق و گاز اعلام نشده است.

فرزادی‌پور بیان کرد: تا به حال مشکل ارائه خدمات در شهرستان سرپل ذهاب گزارش نشده و تا به حال مورد حادی بجز افت فشار آب گزارش نشده که آن هم با کمک نیروهای تعمیر و پاکسازی در حال مرمت و بازسازی بوده و پیش‌بینی ما این است که این مسئله تا ظهر امروز برطرف شود.

کد خبر 5402000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha