۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل‌ذهاب

اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل‌ذهاب

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش سنگین برف از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل‌ذهاب خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته با اعلام وضعیت آماده‌باش تمام نیروها و ماشین آلات سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: ۶۰۰ راهدار و ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات در ۱۳ شهرستان استان کرمانشاه هم اکنون در حال فعالیت و بازگشایی راه‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون گردنه سرمیل در شهرستان سرپل ذهاب به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده و نیروهای راهداری در حال امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف هستند.

کرمی با اشاره به اعمال محدودیت تردد در گردنه سرمیل، بیان کرد: هم اکنون در محور سرپل‌ذهاب به کرند و اسلام آبادغرب و همچنین کرند به سرپل ذهاب ممنوعیت تردد و در محور اسلام‌آبادغرب به کرند محدودیت تردد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل مسدود بودن گردنه سرمیل خودروهای عبوری در حال عودت به کرند هستند زیرا این خودروها فاقد زنجیر چرخ برای تردد هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی، گفت: تعدادی از راه‌های روستایی مسدود شده اما با توجه به حجم بارش‌ها در محورهای اصلی و به کارگیری تمام ظرفیت‌های راهداری در استان کرمانشاه اولویت نخست بازگشایی راه‌های اصلی است.

کرمی خاطر نشان کرد: مردم با توجه به بارش برف و کولاک از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر تجهیزات زمستانی شامل وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 5402223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha