۲۹ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۵۵

پنجره مهر؛

پنجمین روز جستجوی دو نفر از هموطنان مفقود شده در کوه میشو

پنجمین روز جستجوی دو نفر از هموطنان مفقود شده در کوه میشو

تبریز- معاون امداد ونجات هلال احمر آذربایجان شرقی به تشریح عملیات جستجوی ۲ نفر مفقودی در ارتفاعات میشو در پنجمین روز پرداخت.

میر علی آقا سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ در پنجمین روز مفقودی ۲ نفر از اهالی بنیس در ارتفاعات میشو از طرف شانجان شبستر، نجاتگران جمعیت هلال احمر از شهرهای هریس، مرند، مراغه، اسکو، جلفا، تبریز، تسوج، خامنه و معاونت امداد ونجات استان خود را به شبستر رسانده و همراه با نجاتگران هلال احمر شبستر و کوهنوردان و تیم اعزامی از تیپ ۲ امام زمان در معیت سردار مصطفی محمدی با بهره گیری از خودروهای امدادی از جبهه‌های جنوبی و جنوب غربی به ارتفاعات میشو صعود و اقدام به پایش بخشی دیگر از منطقه مورد نظر نمودند.

وی افزود: در این روز بر خلاف چند روز گذشته، وزش شدید باد در بلندی‌ها و ارتفاعات موجب کولاک شده بود که نجاتگران با مقاومت و ایستادگی کماکان به عملیات جستجو ادامه دادند.

سیدی در خصوص تداوم جستجوی مفقودین در روزهای آینده گفت: در صورت مساعد بودن وضعیت جوی عملیات جستجو با فراخوان نیروهای تازه نفس و آموزش دیده کوهستان از شهرستان‌ها مجدداً ادامه خواهد داشت و درصورت نامساعد بودن وضعیت جوی به لحاظ پیشگیری از خطرات بعدی برای نجاتگران عملیات متوقف و منتظر مساعد بودن وضعیت هوا خواهیم بود.

کد خبر 5404338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • BZ ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      7 1
      سلام بنده چوپان شبستری هستم حوالی شنبه 25 دی ماه تعداد 5 راس گرگ در ارتفاعات غرب بنیس مشاهده کردم احتمالا شب هنگام توسط این حیوانات درنده خورده شده اند.چون گرگ ها شبها به دنبال شکار میروند .به هرکی هم میگم بنده را تمسخر میفرمایند.با تشکر
      • روح‌الله IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
        1 0
        آره منم میگم شاید به گرفتارگرگ درنده شدن خدابه خیرکنه انشالله پیدابش زمستان گرگ گرسنه به چیزی رحم نمیکنه
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      3 0
      برف هم زیاد باریده تاحجم برف کم نشود نمیشه کاری کرد