۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز:

بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند/بیشتر از همه دنبال برد هستیم

بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند/بیشتر از همه دنبال برد هستیم

شیراز - سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: هیچ بازیکنی برای تیم فجر کم کاری نکرد اما کادر فنی هم متناسب با داشته ها و توان بازیکنان تصمیم به انتخاب تاکتیک بازی می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم فجر سپاسی شیراز و نساجی مازندران، گفت: از قبل شناخت کاملی از نساجی داشتیم و می دانستیم تیم باکلاسی است و به خوبی بازی می کند.

وی ادامه داد: بعد از گل زدن به سمت بازی بسته و زد حمله روی آوردیم تا ۳ امتیاز بازی را حفظ کنیم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: تیم نساجی چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه ما داشتند اما روی یک زده حمله هم داور خطای حمله را گرفت. کلانتری تاکید کرد: بازیکنان کم کاری نکردند و یک اتفاق بود که باعث دریافت گل تساوی شد.

وی افزود: من متناسب با وضعیت اردو و تمرینات، بازیکن را انتخاب می کنم، بازیکن تیم من بین ۲ نیمه می گوید نمی توانم بازی کنم خوب باید چه حرکتی کنم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: کادر فنی تیم فجر بیشتر از همه به دنبال کسب موفقیت هستند و هیچ تعویضی بودن دلیل نبوده است.

کلانتری تصریح کرد: خود من هم خواهان داشتن یک تیمی هستم که از دقیقه اول تا ۹۰ حمله کند اما برخی از بازیکنان خودشان اعلام کردند که توان ندارند.

کد خبر 5408055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha