۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

۲ محور ارتباطی آذربایجان غربی مسدود است

۲ محور ارتباطی آذربایجان غربی مسدود است

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: به دلیل کولاک و برودت هوا محور مهاباد - پسوه- پیرانشهر و محور مهاباد - بوکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: هم اکنون محورهای جایگزین برای تردد در محورهای مسدودی برای مهاباد - پسوه - پیرانشهر محور مهاباد - نقده - پیرانشهر و برای محور مهاباد - بوکان محور مهاباد - میاندوآب - بوکان تعیین شده است.

وی ادامه داد: در استان‌های همجوار محور دندی تکاب در حوزه استان زنجان و محور ایرانخواه - تکاب در حوزه استان کردستان به علت کولاک و عدم ایمنی کافی مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تردد در برخی از محورهای استان به خصوص محورهای کوهستانی به علت یخبندان کولاک و عدم دید کافی به کندی صورت می‌گیرد.

شکری اضافه کرد: از هموطنان تقاضا دارد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت لزوم برای تردد حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه راهداران استان با تمام توان و امکانات مشغول برف روبی، نمک پاشی محورهای درگیر برف هستند، توصبه کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای استان به خصوص محورهای برف گیر خودداری کنند.

بارش برف از بامداد روز گذشته در استان آغاز شده است.

کد خبر 5411159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha