۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳

دروازه‌بان تیم فوتسال مس:

دچار سونامی کرونا شدیم/ دیدار با گیتی‌پسند منطقی نیست

دچار سونامی کرونا شدیم/ دیدار با گیتی‌پسند منطقی نیست

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید این تیم دچار سونامی کرونا شده است تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای تعویق بازی با گیتی پسند می‌تواند بهتر باشد.

علیرضا صمیمی دروازه بان تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعویق بازی این تیم با گیتی پسند در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال گفت: قرار بود بازی فردا برگزار شود اما دچار سونامی کرونا شده‌ایم. تست حدود ۱۸ نفر از اعضای تیم از جمله خود من مثبت شده است. وضعیت عجیب و غریبی است و خودمان هم تعجب کرده‌ایم.

صمیمی درباره اینکه منشا ورود ویروس کرونا به تیم مس کجا بوده است؟ تاکید کرد: دو هفته پیش با تیم فولاد زرند بازی داشتیم. وقتی از کرمان برگشتیم احساس سرماخوردگی داشتیم و بدن‌هایمان خسته بود. این را به حساب تحلیل رفتن بدن بازیکنان به خاطر بازی گذاشتیم. اما قبل از بازی هفته قبل با کراپ که دو روز در اردو بودیم، این وضعیت تشدید شد و بعد از این مسابقه همه چیز خراب شد.

وی با بیان اینکه اکثر بازیکنان مس به کرونا مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: بعد از بازی با کراپ تمرینات تعطیل شد. من هر سه دوز واکسن را زده بودم اما بدن درد و سردرد عجیبی داشتم. وقتی دیروز اعلام کردند بازی مس با گیتی پسند سه روز به تعویق افتاده است، به سالن رفتیم و کمی وزنه زدیم! البته حمید بی غم سرمربی تیم تاکید کرد که هر بازیکن شرایط عادی ندارد، تمرین نکند.

دروازه بان ملی پوش تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: باید دوباره روز جمعه تست کرونا بدهیم و ببینیم شرایط چه می‌شود. فقط یک جلسه تمرین کرده‌ایم و امروز هم در سالن با دو ماسک تمرین خواهیم داشت! باید ببینیم حال بازیکنان چطور است. آیا تمرین در این شرایط، تاثیر منفی روی بازیکنان ندارد؟ همه بازی‌های لیگ برای ما مهم است اما نظر شخصی ام این است که برگزاری بازی در روز یکشنبه منطقی نیست. تصمیم گیرنده سازمان لیگ فوتسال است و هر طور خودشان صلاح بدانند.

صمیمی ادامه داد: بازی تیم فوتبال استقلال با هوادار و پیکان به خاطر ابتلای اعضای استقلال به کرونا لغو شد. آنها کرونا داشتند و ما هم کرونا داریم. بعضی‌ها فکر می‌کنند عمداً نمی‌خواهیم با گیتی پسند بازی کنیم. من همیشه صادقانه صحبت می‌کنم. ۱۸ نفر از تیم مس مبتلا به کرونا هستند. حتی تست بازیکن تیم امید مس که با ما تمرین نکرده بود و فقط با تیم به کرمان آمده بود، مثبت شد. واقعاً تیم ما دچار سونامی کرونا شده است.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف سفر مس به اصفهان و بازی با گیتی پسند مشخص نیست، گفت: روز جمعه تست می‌دهیم. نمی دانم اگر تست‌ها مثبت باشد، چطور به اصفهان برویم. با هواپیما که نمی‌شود؛ سفر باید با اتوبوس باشد. در این صورت بازیکنان گیتی پسند و یا هتل محل اقامت ما چه گناهی کرده‌اند؟ آنها هم پاسوز این تصمیم می‌شوند. به نظرم می‌شود این بازی را بیشتر به تعویق انداخت. مسابقات لیگ به صورت حذفی برگزار نمی‌شود و می‌توان تدابیر بهتری داشت.

به گفته صمیمی، کرونا حتی به اعضای خانواده بعضی از بازیکنان مس هم سرایت کرده است. وی گفت: فرزندان حمید احمدی و قاسم عروجی تب کرده‌اند. اگر بازی با گیتی پسند برگزار شود، ۱۰ - ۱۵ خانواده دیگر به کرونا مبتلا می‌شوند. شخصاً حاضرم فوتسال را کنار بگذارم ولی تا آخر عمر سالم باشم. سلامت باید در اولویت تصمیمات باشد. شاید سازمان لیگ هم تحت فشار باشد ولی می‌توان بهتر به این قضیه نگاه کرد.

کد خبر 5420971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha