۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۱

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

۱۰۰۰ دستگاه یخچال بین خانواده های نیازمند مازندران توزیع می شود

۱۰۰۰ دستگاه یخچال بین خانواده های نیازمند مازندران توزیع می شود

گلوگاه- مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با همت خیران هزار و ۵۰۰ دستگاه بحاری، سه هزار دستگاه آبگرمکن و هزار دستگاه یخچال بین نیازمندان در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح مسکن‌محرومین در دودانگه اافزود: امروز با تلاش جمعی در اهدا ۱۵ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در دودانگه خانواده‌های این افراد دل شاد شدند.

وی افزود: به همت خیران و مسؤولان و فعالان کمیته امداد، یکهزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری، یکهزار و ۲۳۰ دستگاه اسپلیت، سه هزار دستگاه آبگرمکن و بیش از یکهزار دستگاه یخچال در حال توزیع است و خیران به کمیته امداد اعتماد دارند و کمک‌می کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با کمک خیران ۸۵۰ سری جهیزیه در ایام ماه شعبان توزیع می‌شود و ۱۵ سری از این جهیزیه‌ها به نوعروسان در دودانگه اهدا شد.

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: در آستانه نیمه شعبان هم ۶۷۰ سری جهیزیه در استان مازندران توزیع خواهد شد.

وی افزود: خدمت رسانی به محرومان از طریق سامانه امداد هوشمند و از طریق گوشی همراه امکان پذیر است و افراد نیازمند بدون‌مراجعه به کمیته امداد می‌توانند نیازمندی‌های خود را در این سامانه ثبت کنند تا با راستی آزمایی در اسرع وقت به آنان، خدمات رسانی می‌شود.

وی افزود: صدقه آنلاین هم راه اندازی شده و مردم نوع دوست می‌توانند به صورت روزانه صدقه پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران یادآور شد: سال آینده باید برای ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مازندران فرصت شغلی ایجاد شود.

مدیر کمیته امداد دودانگه گفت: هیچ نوعروس پشت نوبت جهیزیه در دودانگه نداریم و جهیزیه نوعروسان تحت پوشش به این افراد اهدا شد.

حسین بریمانی در مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان دودانگه اظهار کرد: تاکنون هیچ نوعروس کمیته امدادی در دودانگه که سند ازدواج خود را به ما ارائه داده باشند، پشت نوبت جهیزیه نیست.

کد خبر 5443400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha