۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

قایقرانی آب‌های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا؛

آغاز کار ملی‌پوشان ایران با کسب ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز

آغاز کار ملی‌پوشان ایران با کسب ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز

تیم ملی آب‌های آرام ایران کار خود در مسابقات آب‌های آرام و پاراکانوی قهرمانی آسیا را با ۲ مدال طلای محمدنبی رضایی و علی آقامیرزایی و مدال برنز کایاک دونفره آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا از صبح امروز در پاتایا تایلند آغاز شد و نمایندگان ایران در گام نخست خوش درخشیدند. مسابقات امروز در مواد ۱۰۰۰ متر برگزار می‌شود.

محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با قایقرانان تایلند، ازبکستان، تاجیکستان، هند، اندونزی، قزاقستان و چین‌تایپه صاحب مدال طلای مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا شد.

علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۳:۴۰.۷۱۹ دقیقه در رقابت با قایقرانان ازبکستان، چین تایپه، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و هنگ‌کنگ صاحب مدال طلا شد. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و چین تایپه دوم و سوم شدند.

امین بوداغی و پیمان قویدل در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت قایقرانان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند و هند و تایلند و اندونزی در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

شیما داناپور در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر بانوان در رده پنجم قرار گرفت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا چهارم شدند.

ملی‌پوشان کشورمان در ادامه مسابقات امروز در ۳ ماده دیگر رقابت خواهند کرد.

کد خبر 5452935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha