۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰

استاندار قم:

وضعیت واکسیناسیون در استان قم مطلوب نیست

وضعیت واکسیناسیون در استان قم مطلوب نیست

قم- استاندار قم با بیان اینکه وضعیت واکسیناسیون در استان قم مطلوب نیست گفت: در روزهای اخیر نگرانی از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در قم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: دستگاه‌ها و ادارت موظف هستند مصوبات ستاد مقابله با کرونا را به صورت کامل اجرایی کنند.

استاندار قم با بیان اینکه وضعیت واکسیناسیون در استان قم مطلوب نیست افزود: در روزهای اخیر نگرانی از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در قم وجود دارد که در این راستا ضرورت دارد مدیریت هوشمند کنترل این بیماری بیش از گذشته در دستور کار و مورد توجه باشد.

وی افزود: ضریب واکسیناسیون دانش آموزان استان قم نیز با توجه به بازگشایی مدارس باید افزایش یابد و در عین حال دستورالعمل‌های بهداشتی نیز می‌بایست با جدیت رعایت شود.

شاهچراغی ابراز داشت: باید جامعه را برای انجام واکسیناسیون اقناع کرد تا شاهد افزایش بیش از پیش ضریب واکسیناسیون در قم باشیم.

استاندار قم با بیان اینکه درصد واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ادارت استان نیز رضایت بخش نیست افزود: اقدامات طرح شهید سلیمانی نیز با مسئولیت فرماندار قم باید با قوت ادامه یابد.

کد خبر 5460810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha