۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه خبر داد؛

حذف مدارس کانکسی و خطرآفرین بالای ۱۵ نفر در کرمانشاه

حذف مدارس کانکسی و خطرآفرین بالای ۱۵ نفر در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه از حذف مدارس کانکسی و خطرآفرین بالای ۱۵ نفر در کرمانشاه خبر داد.

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از اهداف اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه حذف مدارس خطرآفرین و مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر بوده که برنامه‌ریزی‌ها برای انجام آن شکل گرفته است.

وی افزود: تعداد پروژه‌های در دست اجرا ۹۰ پروژه است که تا مهرماه سال جاری بخش عمده آن تحویل آموزش و پرورش کل استان کرمانشاه می‌شود و اعتبار آن از محل مشارکت مردمی، محرومیت‌زدایی و تخریب و بازسازی تأمین شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه تصریح کرد: پروژه‌هایی در دست اجرا است و شروع شده که با تخصیص اعتبار و توان بیشتر می‌توان این مدارس را تحویل داد.

نظری با اشاره به اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس کرمانشاه، گفت: مهرماه سال جاری کل مدارس استان کرمانشاه به سیستم گرمایشی ایمن مجهز می‌شود چرا که حدود ۹۰ میلیارد تومان در این پروژه‌ها هزینه شده و ۲۲۰ کلاس در دست اجرا بوده و پیمان آن‌ها منعقد شده و در حال انجام است.

وی در خصوص اعتبار مورد نیاز سیستم‌های گرمایشی، خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار سیستم‌های گرمایشی ایمن در استان کرمانشاه انجام شده و ظرف مدت ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه بیان کرد: برای تجهیز مدارس کرمانشاه حدود ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات خرید، در حال خرید و مناقصه است که برای مهرماه سال جاری فراهم شود تا مشکلی برای تجهیزات سال تحصیلی پیش رو وجود نداشته باشد.

کد خبر 5484672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha