۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد

اهواز - با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر صفایی در حکم انتصاب «بهروز آقایی» بر رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیأت عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل الخطاب در اجرای کلیه امور، توانمندسازی، تقویت و ارتقای نیروهای انسانی متخصص و متعهد و تاکید بر انتخاب مدیران از میان همکاران کارآمد و پاکدست و توسعه سرمایه‌گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقای فعالیت‌های ارزش‌افزوده تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش‌خصوصی، توسعه بنادر منطبق با طرح‌های جامع مصوب و اهتمام در جهت توسعه بنادر کوچک با هدف افزایش رقابت‌پذیری و رفع مشکلات ساحل‌نشینان و فعالان حوزه دریایی بندری استان خوزستان، ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، حفظ محیط زیست دریایی و امنیت دریانوردی(ISPS Code) و توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و زنجیره تأمین با محوریت افزایش حمل‌ونقل ریلی را دیگر انتظارات خود از مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی خوزستان برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز آقایی دارای مدرک کارشناسی ارشد هیدروگرافی دریا و دکترای فیزیک دریا است. وی پیشین از این، به مدت چهار سال، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان بوده است.

دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان سیستان و بلوچستان، معاون فنی و نگهداری، رئیس اداره برق و تأسیسات بنادر و دریانوردی خوزستان و تدریس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از دیگر سوابق علمی و اجرایی بهروز آقایی بوده است.

کد خبر 5485376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha