۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۶

با حضور وزیر آموزش و پرورش اتفاق افتاد؛

افتتاح مدرسه خیرساز زنده‌یاد منوچهر انصاری در شاهین‌شهر

افتتاح مدرسه خیرساز زنده‌یاد منوچهر انصاری در شاهین‌شهر

اصفهان_ مدرسه خیرساز زنده‌یاد منوچهر انصاری با حضور وزیر آموزش و پرورش در شاهین‌شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر هیئت دولت به اصفهان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان شاهین شهر و میمه حاضر شد و به بازدید از بخش‌های مختلف صنعتی، عمرانی و خدمتی این شهرستان پرداخت و ضمن حضور در شورای اداری با اقشار مردم نیز دیدار کرد.

در ادامه این برنامه‌ها نوری در آئین افتتاح مدرسه خیر ساز زنده یاد حاج منوچهر انصاری حاضر شد و طی سخنانی با تقدیر از مشارکت خیرین مدرسه شهرستان گفت: شایسته است، دانش‌آموزانی که در مدارس خیر ساز به تحصیل علم و دانش می‌پردازند بیش از سایر دانش آموزان با معارف الهی و عرفانی آشنا شوند. تحصیل معارف الهی می‌تواند زمینه‌ساز تربیت و پرورش ظرفیت وجودی افراد در اصلاح و تأمین نیازهای جامعه باشد.

وی همچنین با بیان اینکه تعدادی از مدارس شهرستان‌شاهین شهر و میمه نیازمند اعتبارات برای بهره برداری هستند، گفت: در این زمینه با همکاری خیرین اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

گفتنی است، مدرسه خیرساز حاج منوچهر انصاری با همت خیرین و مشارکت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس با زیر بنای حدوداً ۱۸۰۰ مترمربع دارای ۱۲ کلاس، کتابخانه، نمازخانه و زمین ورزشی و… با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 5516247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha