۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۷:۳۶

رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی خبر داد:

نانوایی های خراسان جنوبی مجهز به دستگاه دوم هوشمند نان می شوند

نانوایی های خراسان جنوبی مجهز به دستگاه دوم هوشمند نان می شوند

بیرجند-رئیس اتحادیه نانوایان خراسان جنوبی با اشاره به مشکل کارتخوان های هوشمند در برخی نانوایی‌های استان گفت: نانوایی ها مجهز به دستگاه دوم خرید هوشمند نان می شوند.

جواد مختاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۹۸ درصد از نانوایی‌های خراسان‌جنوبی به کارت خوان‌های هوشمند متصل شدند و تنها دو درصد آنها باقی مانده است.

رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو درصد باقی مانده نیز به خاطر برخی از مغایرت‌ها بوده است، گفت: به عنوان مثال نانوای ما نان لواش پخت می‌کرده است ولی در دستگاه نان تفتان برای او منظور شده است و یا مغایرت در وزن چانه نان بوده است.

مختاری ادامه‌داد: باید به این نکته اشاره کنم که مغایرت‌ها ظرف ۲۴ ساعت توسط رئیس اتحادیه شناسایی و برای رفع مشکل به بانک مربوط اعلام شده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

مختاری در خصوص مشکل قطعی دستگاه‌ها که در برخی موارد موجب معطلی مردم هم شده است، بیان کرد: برنامه ریزی شده تا ظرف یک هفته آینده نانوایی‌ها به دستگاه دوم هوشمند مجهز شوند.

وی ادامه داد: دستگاه دوم اتصال آن از طریق خط ثابت تلفن خواهد بود که در این صورت مشکل قطعی اینترنت کارتخوان ها به حداقل می‌رسد.

به گفته وی مردم نیز گاهاً آشنایی کامل با نحوه استفاده از دستگاه‌ها را ندارند که این نیز در برخی موارد موجب معطلی شده است.

وی در مورد مزایای این طرح گفت: اگر این طرح به درستی و دقیق اجرا شود به طور طبیعی هم مدیریت مصرف نان و هم مدیریت مصرف آرد را خواهیم داشت و از طرف دیگر نانوایان در راستای افزایش کیفیت نان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس اتحادیه آر د و نان بیرجند یادآور شد: مجدد تأکید می‌کنم مغایرت‌ها بابت نان مورد پخت و وزن چانه بوده که آن نیز توسط رئیس اتحادیه به بانک اعلام شده و به زودی رفع می‌شود.

مختاری افزود: وقتی دولت یک طرح اقتصادی را عملیاتی می‌کند همه ما باید کمک کنیم تا به اهداف خود برسد.

کد خبر 5530714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha