المیادین گزارش داد؛

ورود هیئت نظامی روسیه به قامشلی برای میانجیگری بین دمشق و «قسد»

ورود هیئت نظامی روسیه به قامشلی برای میانجیگری بین دمشق و «قسد»

منابع آگاه از بازدید هیئت نظامی روسیه از فرودگاه قامشلی در استان حسکه برای تکمیل روند میانجیگری مسکو بین ارتش سوریه و نیروهای قسد خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع آگاه از بازدید یک هیئت نظامی روسیه به ریاست فرمانده نیروهای ارتش این کشور در سوریه از فرودگاه «قامشلی» در استان حسکه در شرق سوریه خبر داد.

این منابع افزودند که هیئت روس با مقامات و سران شبه نظامیان موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) دیدار خواهد کرد تا روند میانجیگری مسکو را با هدف دستیابی به توافقات بین قسد و ارتش سوریه تکمیل کند.

این خبر در حالی است که پیشتر برخی منابع به المیادین گفته بودند که یک هیئت نظامی و امنیتی روسیه با مقامات قسد در استان حسکه دیدار کرده تا درباره تهدیدات ترکیه علیه شهرها و شهرک‌های نوار مرزی گفتگو کند.

تحولات اخیر پس از آن صورت می‌گیرد که قسد از همکاری با ارتش سوریه برای مقابله با تهدیدات آنکارا خبر داد و بر جدیت این امر تاکید کرد.

چند روز پیش نیز فرمانده نیروهای کُرد تحت حمایت آمریکا در سوریه از روسیه و ایران خواست تا از حمله جدید ترکیه به شمال این کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 5542238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha